کارگاه رهیافت تحلیل به وصیت نامه سیاسی-الهی امام(ره) برگزار شد

کارگاه رهیافت تحلیل به وصیت نامه سیاسی-الهی امام(ره) صبح دیروز، 23 اردیبهشت در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگار شد.

محمد نصیری، عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره برگزاری کارگاه کتاب رهیافت تحلیل به وصیت نامه سیاسی-الهی امام(ره) به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: این کارگاه در مورد چگونگی شکل گیری کتاب، ضرورت های نگارش و تیم همراه برگزار شد.

او در ادامه گفت: اصلی ترین هدف ما در تالیف این کتاب، در بر داشتن همه موضوعات بر اساس مسائل آموزشی بوده است.

وی در ادامه درباره تفاوت های این کتاب با دیگر کتاب های وصیت نامه سیاسی عبادی امام(ره) افزود: کتاب های زیادی با این موضوع وجود داشته که در عین حال مزیت های بسیار زیادی داشته اند اما اغلب این کتاب براساس آموزش در دانشگاه ها نوشته نشده و ما سعی کرده ایم تا نقاط ضعف این کتاب برطرف کنیم.

وی افزود: عمده کتاب هایی که با این موضوع وجود دارد، به صورت مرجع بوده است. اما در این کتاب تحلیل ها در 13 فصل به صورت کامل پرداخته شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران درادامه درباره لزوم شناخت جوانان نسل سوم با افکار امام(ره) ادامه داد: در سرفصل های درسی اکثر کشورهای دنیا مانند این درس ها وجود دارد. در واقع پرداختن به دروس تاریخی، و بنیانگذاران هر انقلاب، کشور و... هویت آن کشور محسوب می شود. بنابراین جوانانی که امام(ره) را ندیده اند باید با تفکرات امام راحل آشنا شوند زیرا در واقع با این شناخت، هویت خود را می شناسند.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 14 تا 25 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می شود.

503

کد خبر: 643824

وب گردی

وب گردی