اسفندیاری: دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش های غیر توپی اهمیت ویژه می دهد

علی اسفندیاری سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوبی دانشگاه آزاد این است که به ورزش های غیر توپی نیز اهمیت می دهد.

علی اسفندیاری در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص مسابقاتی که پیش رو دارند گفت: در حال حاظر مشخص نیست که چه مسابقاتی در پیش رو داریم ما منتظر جلسه با دادگان هستیم فقط اخباری که به دستمان رسیده نشانگر این است که لیگ دو ماه زود تر آغاز می شود و باید تیم را آماده کنیم. سیاست دانشگاه آزاد اسلامی این است که از دانشجویان خودش برای تیم ها استفاده کند.

وی در مورد آوردن بازیکن جدید و یا ملی پوش برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی تلاکید کرد: ما قطعا بازیکن جدید می گیریم همه ی تلاشمان را می کنیم که بازیکن های خوب بیاوریم و البته یک با دو ملی پوش هم به تیم اضافه می کنیم.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تمدید قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما با دادگان این حرف ها را نداریم و ارادت خاصی به دادگان و دانشگاه آزاد اسلامی دارم. در این هفت سال که برای دانشگاه آزاد کار می کنم یکبار هم صحبت از پول نکردم و تا هر وقت که لازم باشد در خدمت به دانشگاه ازاد اسلامی هستم. خوبی دانشگاه آزاد این است که ورزش های غیر توپی اهمیت می دهد.

605/601

کد خبر: 643893

وب گردی

وب گردی