260 هزار تراکنش در نهمین روز نمایشگاه؛ ثبت رکورد بی‌سابقه

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام 260 هزار تراکنش در نهمین روز نمایشگاه خبر داد و گفت: این تعداد تراکنش در هیچ یک از روزهای نمایشگاه کتاب سابقه نداشته است و رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، نیکنام حسین‌پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تراکنش‌های انجام شده در نهمین روز نمایشگاه گفت: روز پنج شنبه (23 اردیبهشت ماه) پر تراکنش‌ترین روز نمایشگاه بود و 260 هزار تراکنش در این روز انجام شد.

وی افزود: در مقایسه با آمار تراکنش‌ها در سال گذشته این تعداد تراکنش یک رکورد برای نمایشگاه کتاب محسوب می‌شود. زیرا در هیچ یک از روزهای نمایشگاه سال گذشته این تعداد تراکنش ثبت نشده است و این تعداد تراکنش بی‌سابقه محسوب می‌شود.

وی همچنین از مسدود شدن بن کارت‌های بانک شهر در تاریخ 25 اردیبهشت خبر داد و گفت: با هماهنگی‎‌های انجام شده با بانک شهر کلیه بن کارت‌های بانک شهر ساعت 21 روز شنبه 25 اردیبهشت ماه مسدود خواهند شد. این اقدام به منظور جلوگیری از تخلفات انجام می‌شود و کسانی که نتوانند تا زمان مقرر شده از بن کارت‌های خود استفاده کنند، بعد از نمایشگاه میزان سهمیه مشارکتی آن‌ها بازگردانده خواهد شد که اطلاع‌رسانی آن از طریق سایت نمایشگاه انجام می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتولتن خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.

10508

کد خبر: 643922

وب گردی

وب گردی