مرتضی موسی خانی خبر داد؛  راه اندازی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور آیت اله هاشمی و دکتر میرزاده و تمام مسوولان در این دانشگاه، از راه اندازی رشته های پزشکی، ساخت یک بیمارستان و احداث شهرک فناوری آزاد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسمی که با حضور آیت اله هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همتی استاندار قزوین، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، مسوولان و مردم استان قزوین برگزار شد، دکتر موسی خانی از وجود واحدهای بسیار خوب و فعال دانشگاه آزاد اسلامی در استان قزوین خبر داد و گفت: این دانشگاه ها حاصل زحمات و تلاش های همه ی مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی و استان به خصوص آیت اله باریک بین، آیت الله محمدی تاکندی، حجت الاسلام والمسلمین علیخانی و دکتر علی اکبر صالحی است.

وی با اشاره به نهمین جلسه ی هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این جلسه مصوبات خوبی داشت و با تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به همراه ساخت یک بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به موفقیت های این دانشگاه در زمینه رباتیک و خودروهای برقی و خورشیدی گفت: با حمایت مسوولان خودروی برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آماده ی تولید است و سالانه ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو وارد بازار خواهد شد که حاصل کار محققان و پژوهشگران این دانشگاه است.

دکتر موسی خانی از احداث شهرک فناوری آزاد (شفا) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اعتبار اولیه 10 میلیارد تومان خبر داد و این دانشگاه را مصداق بارز اصل ۴۴ قانون اساسی دانست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ریاست جمهوری آیت اله هاشمی، افزود: امثال آیت اله هاشمی و رهبر معظم انقلاب برای این نظام در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه ها، فداکاری ها و جانفشانی های بسیاری کرده اند که باید قدر آنان را دانست.

20101

کد خبر: 643934

وب گردی

وب گردی