دفاتر تامین اجتماعی مستقیما حق بیمه را از رانندگان دریافت کنند/تخلف کارگزاران تامین اجتماعی عامل تغییر نوع بیمه تاکسیرانان است

معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک در تشریح علت تغییر نوع بیمه تاکسیرانان، عامل این اتفاق را تخلف کارگزاران تامین اجتماعی دانست و گفت: برای حل این مشکل مسئولان قضائی مداخله کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آنا سید جعفر تشکری هاشمی، معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک درباره علت تبدیل شدن بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان از گروهی به صورت فردی گفت: از اردیبهشت ماه سال گذشته در این خصوص مشکلاتی به وجود آمد که در دی ماه این مشکل مرتفع شد.

او با اشاره به مشکل به وجود آمده است، اضافه کرد: مشکل به وجود آمده قطع بیمه سهم دولت بود که دولت مجددا این موضوع را اصلاح کرد.در گذشته کارگزاران بیمه تامین اجتماعی مشخص شده بودند که پول‌ها را از رانندگان تاکسی می‌گرفتند و پول‌ها را به صورت یک‌جا به حساب تامین اجتماعی واریز می‌کردند.

معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک اضافه کرد: در این زمینه مورد تخلفی دیده شد. یکی از شرکت‌های کارگزار تامین اجتماعی این پول‌ها را از رانندگان گرفته اما به حساب تامین اجتماعی واریز نکرده بودند و تامین اجتماعی بر همین اساس دفترچه‌های رانندگان را تمدید نکرده و بحرانی برای گروهی از رانندگان تاکسی به وجود آمده بود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در این زمینه جلساتی برگزار شد گفت: برای حل این مشکل مسئولان قضائی مداخله کردند و با مشارکت شهرداری، پلیس و قوه قضائیه مقرر شد که دفاتر تامین اجتماعی مستقیما حق بیمه را از رانندگان دریافت کنند تا این مشکل تکرار نشود که این اقدام تصمیم مناسبی بود.

105105

کد خبر: 643982

وب گردی

وب گردی