راه اندازی آموزش الکترونیکی رشته های ارشد پیام نور از مهر ماه

رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: این دانشگاه از مهر ماه امسال می تواند در کلیه رشته های مقطع کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی دانشجو پذیرش کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علی‌اصغر رستمی‌ابوسعیدی با اعلام این مطلب با اشاره به توسعه رشته های مبتنی بر آی تی (آموزش الکترونیکی) در دانشگاه پیام نور گفت: مجوز این طرح از سوی شورای گسترش دانشگاه صادر شده و از مهر ماه امسال در کلیه رشته های مقطع کارشناسی ارشد می توانیم به صورت الکترونیکی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

او ادامه داد: دانشگاه پیام نور دارای 68 واحد و دفتر نمایندگی در خارج از کشور است که این موضوع یعنی پذیرش دانشجو مبتنی بر آی تی در رشته های کارشناسی ارشد شامل حال آنها نیز خواهد شد.

ابوسعیدی گفت: در این رشته ها محتوا آماده می شود و دانشجو از طریق تلفن همراه خود و اینترنت می تواند به محتوای دروس دست پیدا کند.

رستمی ابوسعیدی گفت: دانشگاه پیام نور 4000 عضو هیأت علمی دارد که بیش از 210 نفر در مرتبه دانشیاری و استادی هستند و حدود 50 نفر در مدت هشت ماهی که من مسئولیت دانشگاه را پذیرفتم به مراتب دانشیاری و استادی ارتقاء یافتند.

رییس دانشگاه پیام نور در پایان با بیان اینکه این دانشگاه دارای هیأت ممیزه قوی است، گفت: هیأت ممیزه دانشگاههای علمی کاربردی و فنی و حرفه ای به پیام نور واگذار شده و کارهای ارتقای آنها را دانشگاه پیام نور انجام می دهد.

20104

کد خبر: 644186

وب گردی

وب گردی