انجام 11 هزار ویزیت و 790 جراحی پلاستیک در مناطق محروم

 سرپرست تیم فوق تخصصی جراحان پلاستیک داوطلب خدمت درمناطق محروم از انجام 11 هزار ویزیت و 790 عمل جراحی پلاستیک توسط این تیم در این مناطق خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا،دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی با بیان این مطلب افزود: 790 جراحی پلاستیک به جراحی شکاف کام و لب مربوط می شد و این شمار جراحی طی 15 سفر پزشکی تیم یاد شده در چند سال گذشته به مناطق محروم انجام شد.
او از بازگویی میزان هزینه‌های کلی این شمار عمل جراحی رایگان در 15 سفر پزشکی جهادی خودداری کرد و تنها به این نکته اکتفا کرد که تمام این خدمات براساس منویات رهبر معظم انقلاب در راستای کاهش درد و آلام بیماران، همراه با احیای ارزش های دوران دفاع مقدس و اقدامات پزشکی آن دوران صورت گرفته است.
این عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا افزود : تاکنون تعداد 2 هزار بیماران نیازمند در مناطق محروم به دلیل کمبود امکانات برای مداوا به تهران یا مرکز استان ها انتقال داده شده اند.
به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سرپرست تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک در مناطق محروم افزود: تمام وسائل جراحی و هزینه‌های ایاب و ذهاب این تیم به صورت شخصی پرداخت شده است و این تیم به هیچ بنیاد و سازمانی جهت انجام امورات خود متکی نیست.

20106

کد خبر: 644209

وب گردی

وب گردی