معلمان مدارس پژوهش محور تجلیل می شوند

همایش تجلیل از معلمان نمونه و پژوهشگران طرح مدرسه پژوهش محور به همت مدیریت آموزش و پرورش منطقه 18 و فرهنگسرای خاتم(ص) برگزارمی شود.

به گزارش ایسکانیوز ، در این همایش از معلمان نمونه منطقه ای و استانی و همچنین از معلمان، مدیران برتر پژوهشی، مدرسین و مشاوران طرح مدرسه پژوهش محور تجلیل وتقدیر خواهد شد .

بر اساس این گزارش در این برنامه 45 نفر از مدیران حامی طرح های پژوهشی ، 8 نفر از مدرسین طرح مدرسه پژوهش محور، 30 نفر از مشاورین طرح ، 10 نفر از معلمان نمونه منطقه ای و استانی و 38 نفر از مدیران پژوهنده در مقاطع 3 گانه تحصیلی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارائه یافته های پژوهشی توسط 4 نفر از معلمان پژوهنده ، اجرای زنده سرودهایی با مضامین ملی دینی ، سخنرانی ، پخش نماهنگ، اجرای موسیقی گروه آوای یار از کانون های فعال فرهنگسرایخاتم(ص)، اهدا لوح تقدیر و تجلیل از برگزیدگان از بخش های مختلف این همایش است .

همایش تجلیل از معلمان نمونه و پژوهشگران طرح مدرسه پژوهش محور با حضور حداد معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش ، ابراهیم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 18 ، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 و رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) و شماری از معلمان ، مدیران و مسئولان منطقه ای برگزار و در بخش جانبی همایش، نمایشگاهی از دستاورد های پژوهشی معلمان منطقه 18 به نمایش در خواهد آمد .

این برنامه روز یکشنبه 26 اردیبهشت از ساعت 9 الی 13 در سالن شهید مختار سلیمانی منطقه 18 به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان ، جنب خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

105105

کد خبر: 644226

وب گردی

وب گردی