مستند «اُورسن ولز صحبت می‌کند» نقد و بررسی می شود

عصر فردا (یکشنبه 26 اردیبهشت 95) و در ششمین برنامه از دوره‌ی جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «اُورسن ولز صحبت می‌کند» ساخته‌ی «نیما قلی‌زادگان» به نمایش عمومی درآمده و با حضور «خسرو دهقان» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه که از ساعت 17 عصر یکشنبه (26 اردیبهشت) آغاز می‌شود، ابتدا فیلم مستند «اُورسن ولز صحبت می‌کند» به مدت زمان 108 دقیقه روی پرده رفته و سپس جلسه نقد و بررسی آن با حضور خسرو دهقان (منتقد پیشکسوت سینما)، ناصر صفاریان (کارشناس- مجری) و نیما قلی‌زادگان (کارگردان) برگزار خواهد شد.
این فیلم، مستندی درباره‌ی اُورسن ولز، کارگردان «همشهری کین» تحسین‌شده‌ترین فیلم تاریخ سینما در نظرسنجی‌ها است. نسخه نهایی و کامل مستند «اُورسن ولز صحبت می‌کند» برای اولین بار در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده می‌رود.
همایون اسعدیان کارگردان سینمای ایران هم راوی این فیلم مستند است.
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم‌ مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (26 اردیبهشت‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.
503502

کد خبر: 644238

وب گردی

وب گردی