جهانگیری در بدو و رود به مشهد: پیشرفت کارها و موانع پیش رو  درجلسه اقتصاد مقاومتی استان  بررسی می شود

معاون اول رییس جمهور قرار است در سفر یک روزه به مشهد علاوه بر شرکت در همایش بزرگداشت فردوسی، در جلسه اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی شرکت و سیاست های دولت را برای تحقق اقتصاد مقاومتی تبیین و تشریح می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در همایش بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شد.

اسحاق جهانگیری بعداز ظهر امروز (شنبه) در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از سوی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است در این سفر یکروزه علاوه بر شرکت در همایش بزرگداشت فردوسی، در جلسه اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی شرکت و سیاست های دولت را برای تحقق اقتصاد مقاومتی تبیین و تشریح کند.

گفتنی است رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی می کند.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفتگو با خبرنگاران یکی از برنامه های این سفر را شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد و گفت: امسال مقام معظم رهبری سال جدید را تحت عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کرده اند و استان خراسان رضوی یکی از مهمترین استان هایی است که باید در این زمینه کارهای مهمی انجام دهد.

جهانگیری با اشاره به جلسه ای که در این زمینه قرار است در مشهد برگزار شود خاطرنشان کرد: در این جلسه پیشرفت کارها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امسال اقتصاد کشور باید به سمت رونق حرکت کند و تولید کشور نیز باید راه اندازی شود و لازمه این امر تلاش و فعالیت همه بخش ها است.

معاون اول رییس جمهور یکی دیگر از برنامه های خود در سفر به مشهد مقدس را شرکت در همایش بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این برنامه ها حرم مطهر امام رضا (ع)‌ را نیز زیارت خواهیم کرد که توفیق بزرگ و آرزویی برای همه ما است.

203/201

کد خبر: 644395

وب گردی

وب گردی