افزایش نجومی قیمت مرغ/مرغ هفته آینده گران می شود یا ارزان؟

رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در روز جاری نسبت به چند روز گذشته با افزایش بسیار زیادی روبرو بوده است.

مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره تغییرات قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته، گفت: از هفته گذشته تاکنون افزایش قیمت داشته ایم به طوری که می توان گفت در روز جاری قیمت مرغ نسبت به پنج شنبه 600 تومان گران شده است.

او در ادامه گفت: قیمت مرغ به 6200 تومان رسیده است اما در خرده فروشی 5600 تومان و توزیع به واحدهای صنفی 5600 تومان بوده است.

یوسف خانی با اشاره به اینکه قیمت مرغ تا آخر هفته همینطور بالا است، گفت: به احتمال زیاد در روز آینده هم تا حدودی افزایش قیمت خواهیم داشت اما از روز دوشنبه قیمت هیچ تغییری نخواهد کرد و در اواخر هفته به طور حتم قیمت مرغ با کاهش مواجه خواهد شد.

رییس اتحادیه مرغ و ماهی در ادامه خاطرنشان کرد: برخلاف قیمت مرغ که با افزایش زیادی همراه بوده، ‌قیمت ماهی در چند وقت گذشته هیچ تغییری نداشته است.

او با اشاره به قیمت تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ در مقایسه با روزهای اخیر کاهش داشته و نرخ این محصول برای مصرف کننده به 3500 تومان رسیده در حالی که قیمت تا 2 هفته گذشته 3900 تومان بوده است.

یوسف خانی درباره قیمت مرغ در هفته آینده که با تعطیلات همراه است، گفت: با توجه به تطیلات پیش رو در هفته آینده، عده ای از تهران خارج خواهند شد و براساس پیش بینی ها تهران از چهارشنبه خلوت تر خواهد شد که این امر منجر به کاهش تقاضا و همچنین کاهش قیمت می شود.

رییس اتحادیه مرغ و ماهی در پایان گفت: نرخ مرغ در هفته آتی نزدیک به 5300 تومان خواهد رسید.

401/602

کد خبر: 644425

وب گردی

وب گردی