رحمانی فضلی : امیدواریم تا 6 ماه آینده به جهش بلندی در ساماندهی آسیب های اجتماعی دست یابیم/ارائه گزارش به مقام معظم رهبری در آبان ماه

رحمانی فضلی از تداوم جلسات مربوط به آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: دستور کار لازم و تقسیم کار ملی در حال  حاضر صورت گرفته و امیدواریم تا 6 ماه آینده به جهش بلندی در خصوص ساماندهی آسیب های اجتماعی دست یابیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه آیین رونمایی از کتاب «افلاکیان کشور» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش عملکرد 6 ماهه از آسیب های اجتماعی را خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه دادیم، اظهار داشت: با توجه به جلسه ای که 6 ماه قبل در خدمت معظم له بودیم و گزارشی ارائه شده بود، ایشان دستوراتی فرمودند و اعلام کردند 6 ماه دیگر نتایج عملکرد دستگاه های مختلف را به ایشان تقدیم کنیم که گزارشی تقدیم معظم له شد و ایشان ابراز رضایت کردند.


وزیر کشور گفت: همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند 6 ماه بعد نیز این جلسه باشد و همه دستگاه ها نیز حول محور ساماندهی آسیب های اجتماعی بویژه در بحث طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی ومکان های حاد فعالیت کنند.


رحمانی فضلی با یادآوری اینکه آبان ماه نیز گزارش بعدی از آسیب های اجتماعی را به خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه خواهیم داد، اظهار داشت: پیرو دستورات رهبر معظم انقلاب، شورای اجتماعی به ریاست رییس جمهوری باید برگزار شود که من بعنوان جانشین رییس جمهوری جلسات را اداره و دستورات لازم و تقسیم کار ملی صورت گرفته و همه دستگاه ها فعالیت های خود را دنبال می کنند.


وی ادامه داد: امیدواریم تا 6 ماه آینده ما جهش بلندی در خصوص ساماندهی آسیب های اجتماعی داشته باشیم که وقتی در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر می شویم بتوانیم گزارش قابل قبولی ارائه دهیم.


وزیر کشور در ادامه درباره اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد نیز افزود: در این زمینه در بخش پیشگیری تمام دستگاه ها بسیج شده اند و کار خوبی انجام شده است.


رحمانی فضلی بیان داشت: همچنین در حوزه کنترل عرضه در سال قبل حدود 15 درصد افزایش کشفیات داشتیم و امسال نیز کشفیات ظرف مدت دو ماه 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ایم.


وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز هماهنگی بسیار خوبی بین وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی و شهرداری صورت گرفته که بتوانیم با امکانات بهتر و سرعت بیشتری بحث درمان را پیش ببریم .

203/201

کد خبر: 644759

وب گردی

وب گردی