محکومیت مدیران مسئول رسانه

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات از محکومیت مدیران مسئول رسانه در جلسه امروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی اکبر کسائیان گفت:‌ جلسه امروز به رسیدگی اتهامات مدیران مسئول سایت خبری - تحلیلی شهدای ایران، روزنامه ستاره صبح و روزنامه ورزشی 90 اختصاص داشت .
او گفت:‌ مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی شهدای ایران به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر در دادگاه حاضر شده بود و هیات منصفه با اکثریت آراء‌ متهم را مجرم دانست .
کسائیان تصریح کرد:‌ هیات منصفه دادگاه مطبوعات به اتفاق آراء متهم را مستحق تخفیف برشمرد.
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات همچنین در ادامه به تشریح رسیدگی پرونده روزنامه ستاره صبح پرداخت و افزود:‌ مدیر مسئول این روزنامه به اتهام نشر خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت قریب به اتفاق آراء مجرم شناخته شد، ضمن اینکه هیات منصفه با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.
کسائیان درباره رسیدگی به پرونده روزنامه ورزشی 90 در دادگاه امروز گفت:‌ مدیر مسئول این روزنامه نیز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر با اکثریت آراء هیات منصفه دادگاه مجرم شناخته شد .
او گفت:‌ هیات منصفه مطبوعات تهران با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف دانست.
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات تهران گفت: ‌پرونده مدیران مسئول این سه رسانه در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی رسیدگی شد .

105105

کد خبر: 644762

وب گردی

وب گردی