شجاعی مطرح کرد:برگزاری نشست حزب اعتدال و توسعه با محوریت جلوگیری از چالش در انتخاب رییس مجلس

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به نشست این حزب با منتخبان مجلس دهم گفت: پیام ما برای  این جلسه این است که موضوع  انتخاب رییس مجلس  نباید تبدیل به اختلاف شود.

اسماعیل شجاعی، در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به برگزاری نشست منتخبین مجلس دهم در روز سه شنبه هفته جاری گفت: با توجه به پایان یافتن انتخابات و برگزاری نشستهایی از سوی گروهها و احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و تند شدن برخی مباحث در حوزه انتخاب ریاست مجلس حزب اعتدال و توسعه ضروری دانست که نشستی با منتخبان مجلس دهم برگزار کند.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه حساسیت بیش از حد پیرامون ریاست آقای عارف و لاریجانی ایجاد شده است افزود: اعتدال و توسعه سعی دارد در چارچوب ائتلاف امید که شامل اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل میشود نقش جدی ایفا کند و محوریت اعتدال و دعوت به وحدت و همدلی را محور کار قرار دهد تا موضوع انتخاب رییس مجلس به محور چالشی تبدیل نشود.

شجاعی با تاکید بر اینکه مجلس نقش بسیار محوری در توسعه کشور دارد، گفت: دولت تدبیر و امید آقای روحانی قطعا نیازمند یک مجلس تخصصی و آرام و همدل است که به مسائل کشور به ویژه مباحث اقتصادی توجه داشته باشد .

او تاکید کرد:حساس شدن و پررنگ شدن رقابت های سیاسی ممکن است بر وحدت و همدلی ضربه بزند بنابراین با برگزاری این نشست سعی داریم فضا را به سمت آشتی و دوستی ببریم .

شجاعی بابیان اینکه خط کشی برای حضور افراد و مدعوین درنشست پیش رو نداشتیم،گفت :از همه لیست امید و مستقلین و اصولگرایان میانه رو در این نشست دعوت شده است و حتی بسیاری از افرادی که دعوت نشده یا احساس کردیم دعوت ما را نمی پذیرند طی تماسی آمادگی خود برای حضور اعلام کردند .

رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه از آقایان عارف و لاریجانی دعوت رسمی شده اما برای این دو نفر پیش بینی سخنرانی در جلسه نشده است،گفت :مقامات حزبی از جمله آقایان نوبخت، واعظی، بانک، سلطانی فر و چند تن از نمایندگان حزب در این جلسه سخنرانی می‌کنند.

گفتنی است نشست حزب اعتدال و توسعه با منتخبین مجلس دهم سه شنبه هفته جاری در آمفی تئاتر سالن اجلاس سران برگزار میشود .

203/201

کد خبر: 644785

وب گردی

وب گردی