حقیقت پور در گفت و گو با ایسکانیوز: لاریجانی را برای ریاست مجلس دهم مناسب تر می دانم

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم معتقد است که ریاست مجلس دهم باید در اختیار رئیس فعلی پارلمان قرار گیرد تا استقلال مجلس در برابر دولت حفظ شود.

منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به انتخاب رئیس مجلس آینده گفت:من آقای لاریجانی را مناسب تر و اصلح تر برای ریاست مجلس می بینم چرا که این جایگاه را نیازمند وزانتی داخلی و بین المللی می دانم که رئیس مجلس فعلی از آن برخوردار است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسی نهم افزود: از سوی دیگر، مدیریت برمجلس، مدیریتی واقعا حرفه ای است و هر کسی از عهده آن بر نمی آید به طوری که به عنوان نمونه بنده در جایگاه های مختلف سابقه مدیریتی داشته ام ولی زمانی که می خواهم در کمیسیون امنیت ملی که بخشی از مجلس است مدیریت کنم، می بینم که نوع این مدیریت با مدیریت های دیگر زمین تا آسمان تفاوت دارد چراکه آن جلسه همه نماینده و مدعی هستند.

نماینده مردم اردبیل در خانه ملت ادامه داد: ضمن اینکه آقای لاریجانی امتحان خودش را پس داده و مجالس هشتم و نهم را به خوبی اداره کرده است.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت یکی دیگر از امتیازت لاریجانی را مورد وثوق مسئولان نظام بودن او عنوان کرد و گفت: در این جایگاه اگر فرد دیگری بخواهد مطرح شود همچون هندوانه ای در بسته است که مشخص نیست خوش طعم باشد لذا من ترجیح می دهم که ریاست مجلس دهم در اختیار لاریجانی قرار بگیرد تا بتواند با در نظر گرفتن منافع ملی نظام و همچنین حفظ استقلال مجلس در برابر دولت، کارها را به پیش ببرد.

204/201

کد خبر: 644807

وب گردی

وب گردی