انتشار تصویری از Moto E3؛ موبایل اقتصادی جدیدی از موتورولا در راه است

«اوان بلس» که با نام کاربری «evleaks@» در توییتر فعالیت می کند، امروز تصویر تازه ای از یک موبایل متعلق به موتورولا منتشر کرده و آن را به Moto E3 نسبت داده است. در این میان اطلاعات سخت افزاری به بیرون راه نیافته و صرفا به نظر می رسد که این محصول، یکی از اقتصادی ترین موبایل های توسعه یافته به دست موتورولا باشد.

به گزارش ایسکانیوز، در حال حاضر انتظار داریم که روز سه شنبه، ۱۷ مه – ۲۸ اردیبهشت ماه، موتورولا از دو موبایل تحت عناوین Moto G4 و Moto G4 Plus رونمایی به عمل آورد. شرکت یاد شده تصمیم دارد رویداد مرتبط با معرفی سخت افزارهای جدید خود را در «دهلی نو» برگزار کند.

پیش از این اطلاعات کامل و جامعی از دو موبایلی که تا دو روز آینده رونمایی خواهند شد، به بیرون درز یافته و می دانیم که این محصولات، دارای سنسور اثر انگشت نیز شده اند اما بعید به نظر می رسد که Moto E3 نیز به چنین سنسوری تجهیز گشته باشد.

به هر حال تا سه شنبه تنها دو روز باقی مانده و در آن زمان می توان اطلاعات کامل تر را از جانب خود موتورولا شنید. البته چندان هم بعید نیست که اطلاعات سخت افزاری Moto E3 و تصاویر بیشتری از همین دستگاه، پیش از معرفی رسمی در دسترس قرار گیرند.

منبع: دیجیاتو

20101

کد خبر: 644997

وب گردی

وب گردی