در خواست آصفری از مجلس دهم : فاجعه منا را پیگیری کرده و به بی حرمتی عربستان پاسخ دهید

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس از منتخبان مجلس دهم خواست موضوع فاجعه منا را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به منتخبان مجلس دهم افزود: موضوع فاجعه منا که دغدغه ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری است را پیگیری کنید و به این بی حرمتی عربستان پاسخ دهید و اجازه ندهید دولت استکباری آمریکا با اموال ایران بازی کرده و آنها را به نفع خود بلوکه کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نمایندگان مجلس دهم می‌خواهم به وضعیت اشتغال و بیکاری رسیدگی کنند، زیرا برخی از خانواده‌ها با داشتن چندین فرزند تحصیل‌کرده با مشکل بیکاری روبرو هستند. همچنین سود بانکی صدای مردم و مراجع را درآورده اما بانک‌ها پاسخگو نیستند. از سوی دیگر به وضعیت مالباختگان پدیده شاندیز و موسسات مالی ثامن‌الحجج و میزان رسیدگی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات دولت گفت: مردم اراک و کمیجان شایسته این همه بی‌مهری نیستند، اکنون اغلب کارخانجات در این شهرستان‌ها تعطیل شده‌اند این در حالی است که قرار بود در پسابرجام چرخ صنعت بچرخد و معضل بیکاری حل شود، اما هیچ اتفاقی نیفتاد؛ اینکه حقوق چند ده میلیون تومانی در بخش‌های خصوصی و دولتی پرداخت می‌شود، عین تبعیض است که امید است مجلس دهم جلوی آن را بگیرد.

203

کد خبر: 645008

وب گردی

وب گردی