ماجرای مِلک  فرشته صندوق بازنشستگی/ مستأجر 40 میلیارد غرامت می‌خواهد!

رئیس هیئت مدیره هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوردر باره درخواست غرامت 40 میلیارد تومانی مستأجر ملک فرشته گفت: این ملک سال 88 بدون مجوز قانونی به شرکت عمران پردیس زاگرس چهار محال و بختیاری به مبلغ ماهانه 10 میلیون تومان اجاره داده شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگارانسید حسن کربلایی گفت: در همین راستا مبلغ اجاره ماهانه، ماه به ماه افزایش یافت که تا پایان سال 93 یعنی زمان اتمام موعد قرار داد به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کرد که البته از اسفند ماه تا کنون هیچ مبلغی پرداخت نکرده است.

رئیس هیئت مدیره هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشور گفت: از آنجایی که مستأجر 2 مغازه تجاری در این ملک بنا کرده است، اکنون که موعد قرارداد به پایان رسیده و ملک باید تخلیه شود، شرکت مربوطه تقاضای غرامت 40 میلیارد تومانی کرده است.

کربلایی در خصوص اینکه این ملک چگونه به مالکیت صندوق بازنشستگی درآمده است،گفت: دولت به ازای بدهی که به صندوق معذوریت کارکنان جهاد کشاورزی داشت، این ملک را به وزارت کشاورزی اعطا کرد و از آنجایی که به موجب قانون این صندوق با صندوق بازنشستگی ادغام شد، هم اکنون ملک در اختیار صندوق بازنشستگی قرار دارد.

او گفت: در همین راستا و با شکایت ما و شرکت مربوطه دادگاه پرونده صندوق بازنشستگی ، روز سه شنبه ساعت 12:30 مجتمع قضایی عدالت شعبه 108 برگزار می شود.

105105

کد خبر: 645114

وب گردی

وب گردی