سلطانی: صافی برای ما دلسوزانه زحمت کشیده است

مهدی سلطانی ملی پوش تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ممنونم از احمد صافی برای تیم ما خیلی دلسوزانه زحمت کشیده و تمام وقتش را صرف ما کرده است.

بازیکن ملی پوش کاراته کا دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص تمدید قراردادش با دانشگاه آزاد اسلامی و یا اینکه علاقه به تمدید قرارداد دارد یا خیر گفت: من 7 سال برای این تیم بازی کردم و تعصب خاصی روی این تیم دارم هنوز مشخص نشده است که قرارداد تمدید می شود یا خیر اما من باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی را دوست دارم و در هر صورت با این تیم قرارداد خواهم بست.

وی در خصوص قرارداد مربی اش با تیم ملی چین و نحوه عملکردش بر تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی افزود: احمد صافی فردی است که بر تیمش تعصب دارد و جدا از این مسئله یکی از باشگاه دار های قدیمی رشته کاراته هست ، روی کارش برنامه ریزی می کند و به درستی هیچ کمبودی برای تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی نمی گذارد.

سلطانی در خصوص حمیات های دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیرات این حمایت ها بر روی موفقیت هایش تصریح کرد: برا یک بازیکن اول از همه راحت بودن در یک تیم است و دانشگاه آزاد اسلامی ثابت کرده است که برای یک بازیکن هر چیزی که لازم است را فراهم می کند و همین موضوع این باشگاه را کامل کرده است البته همه ی بازیکنان هم سعی می کنند جواب این زحمات را با قهرمانی و مدال آوردن جبران کنند.

وی در پایان افزود: خیلی ممنونم از احمد صافی برای تیم ما خیلی دلسوزانه زحمت کشیده و تمام وقتش را صرف ما کرده است این حس مسئولیت از دادگان شروع میشه تا کوچکترین عضو دانشگاه آزاد اسلامی امیدوارم که این باشگاه همیشه موفق باشد و روز به روز پیشرفت کند.

605/601

کد خبر: 645321

وب گردی

وب گردی