با رقابت نمایندگان ایران در 3 کلاس؛ مسابقات قهرمانی جهان پاراکانو و انتخابی پارالمپیک آغاز می شود

مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک آبهای آرام از عصر امروز 28 اردیبهشت ماه با رقابت نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، آخرین مرحله گزینش پارالمپیک پاراکانو از امروز 28 اردیبهشت ماه در شهر دویسبورگ آلمان آغاز می شود.
نمایندگان کشورمان نیز در 3 کلاس این رقابت ها به مصاف رقبا خواهند رفت.
در ماده KL2 مردان 24 نماینده از کشورهای آمریکا، ایتالیا، پرتغال، اتریش، اسلوونی، آلمان، چین، لهستان، اسپانیا، اوکراین، استرالیا، مجارستان، گرجستان، سوئد، پاراگوئه، برزیل، انگلیس، صربستان و اسلام جاهدی از کشورمان حضور دارند.
جاهدی در گروه سوم دور مقدماتی با حریفانی از سوئد، پاراگوئه، برزیل، انگلیس، صربستان و آمریکا رقابت خواهد کرد. قایق اول این رقابت مستقیما به فینال راه می یابد و نفرات دوم تا هفتم به نیمه نهایی صعود می کنند.
در بخش KL3 مردان 40 قایقران از یونان، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آلمان، اسپانیا، آمریکا، بلژیک، چین، قزاقستان، دانمارک، لهستان، انگلیس، برزیل، ونزوئلا، فرانسه، مجارستان، صربستان، ازبکستان، هند، سنگال، ایتالیا، ایرلند، رومانی، هند، آفریقای جنوبی، نیوزلند و اکبر طهماسبی حضور دارند.
طهماسبی در گروه سوم دور مقدماتی با نمایندگان مجارستان، لهستان، صربستان، انگلیس، روسیه و ازبکستان مسابقه خواهد داد. نفرات اول تا هفتم این رقابت به نیمه نهایی راه پیدا می کنند.
در بخش KL3 بانوان 17 قایقران از آمریکا، برزیل، روسیه، ایتالیا، انگیس، کانادا، اسپانیا، سوئد، آلمان، رومانی، استرالیا، چین و شهلا بهروزی راد از کشورمان حضور دارند.
بهروزی راد در گروه اول دور مقدماتی به مصاف نمایندگان سوئد، آلمان، آمریکا، رومانی، استرالیا، برزیل، انگلیس و چین می رود. نفرات اول تا سوم این رقابت مستقیما به فینال صعود می کنند و نفرات چهارم تا هفتم به نیمه نهایی راه می یابند.

607/601

کد خبر: 645386

وب گردی

وب گردی