انتشار تصاویر جدید از موتو جی 4 پلاس موتورولا/تصاویر

موتو جی ۴ پلاس یکی از گوشی‌های جدید موتورولا است که به زودی معرفی خواهد شد. موتورولا که از سال ۲۰۱۴ به مالکیت لنوو درآمده است قصد دراد در یکی دو روز آینده ۲ گوشی اندرویدی جدید معرفی کند. به تازگی تصاویر جدیدی از یکی از این گوشی‌ها با نام موتو G4 پلاس منتشر شده است.

Moto G4 Plus نام تاییدشده‌ی محصول جدید کمپانی موتورولا است که تا چند روز دیگر به همراه موتو جی ۴ معرفی خواهد شد. تصاویری که به تازگی از گوشی جدید موتورولا منتشر شده، نام موتو جی ۴ پلاس را برای این گوشی تایید می‌کند.

تصاویر منتشر شده، مربوط به بسته‌بندی نهایی فروش گوشی جدید موتورولا هستند. در جلوی بسته‌بندی لوگوی معروف M موتورولا به همراه نام محصول که Moto G4 Plus است به چشم می‌خورد. در پشت جعبه نیز مشخصاتی از گوشی به همراه لوگوی لنوو چاپ شده است. علاوه بر این، نام گوشی روی محافظ صفحه‌نمایشی که با آن عرضه می‌شود نیز چاپ شده است.

طبق اخباری که پیش از این منتشر شده بود، موتو جی ۴ پلاس مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. این گوشی از شبکه‌ی مخابراتی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و پردازنده‌ی آن نیز ۸ هسته‌ای خواهد بود که البته برند آن هنوز نامشخص است. از لحاظ حافظه نیز موتو جی ۴ پلاس با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود که نسخه‌ی مجهز به رم ۳ گیگاباتی نیز در برخی بازارها عرضه خواهد شد. همان‌طور که لنوو پیش از این اطلاع داده بود، این گوشی در پایین صفحه‌نمایش مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود. دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس لیزری و فوکوس تشخیص فاز به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات Moto G4 Plus هستند. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع توربوپاور برای این گجت در نظر گرفته شده است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز استفاده از اندروید ۶ مارشمالو با طراحی نزدیک به نسخه‌ی خام اندروید برای این گوشی تایید شده است.

منبع: زومیت

20101

کد خبر: 645435

وب گردی

وب گردی