جوانان  محله جمهوری  فردا اولین رادیوی محله ای تهران  را افتتاح می  کنند

شهردار منطقه 11 تهران گفت : اولین رادیوی محله ای شهر تهران روز چهارشنبه 29 اردیبشهت همزمان با روز جوان ؛ از سوی جوانان محله جمهوری در بوستان اوستا افتتاح خواهد شد.

نصراله آبادیان با بیان این که رادیو محله جمهوری اولین رادیو بین 354 محله شهر تهران است ؛ این اقدام را که در راستای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر محله محوری با تلاش شورایاری محله جمهوری وهمکاری جوانان آغاز شده است ؛ برای ایجاد علایق مشترک شهروندی و ترغیب به زندگی در محله های مرکزی شهر تهران حائز اهمیت دانست.

شهردار منطقه 11 در خصوص چگونگی فعالیت رادیو محله جمهوری افزود: استودیوی این رادیو در بوستان اوستا مستقر است که علاوه بر صدای مردم محله ؛ دارای برنامه های محتوایی در مباحث آموزشی ، فرهنگ سازی ،اطلاع رسانی و اخبار ، مسابقه و سرگرمی خواهد بود که علاوه بر پخش از طریق بلند گوهای بوستان اوستا ؛ در کانال تلگرامی به نشانی @jomhoradio قابل دسترسی است و علاقمندان با عضویت در این کانال می توانند صدای رادیو محله جمهوری را بشنوند.

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه 29 اردیبهشت همزمان با میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ؛ اولین رادیوی محلی شهر تهران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران و پیام صوتی ، شهردار و مسئولین منطقه 11 و جوانان و شهروندان محله جمهوری در بوستان اوستا واقع در خیابان آزادی بعد از اسکندری افتتاح خواهد شد.

105105

کد خبر: 645451

وب گردی

وب گردی