مسجدجامعی:  اراضی حریم صداوسیما به عنوان زمین‌های ذخیره پایتخت حفظ شوند

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر نسبت به اراضی حریم صداوسیما واکنش نشان داد و درخواست کرد آنها به عنوان زمین‌های ذخیره پایتخت حفظ شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود، ضمن تشکر از مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب، گفت: من نگران بروز اتفاقات سوء در نمایشگاه کتاب نبودم چرا که مدل مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب متفاوت است و آنها افراد صبوری هستند که نهایت همکاری را می‌کنند.

او با بیان اینکه امسال با انتقال نمایشگاه کتاب به جنوب تهران، دسترسی مردم جنوب پایتخت به کتاب راحت تر بود، گفت: با همکاری سازمان هایی که در حاشیه شهر آفتاب قرار داشتند اعم از تولیت حرم، دانشگاه و ...، حرکت ملی شکل گرفت و سازمان زیباسازی و مترو نیز فوق‌العاده بودند.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه رفتار مدرن مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب سبب شد تا مشکلات کمتری ایجاد شود، گفت: با اینکه دسترسی به آب آشامیدنی و برق محدود بود اما مردم متوجه بودند که این اولین بار است که در شهر آفتاب نمایشگاه کتاب برگزار می شود و ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

مسجدجامعی با اشاره به حریم صداوسیما، گفت: برای صداوسیما حریم امنیتی مدنظر قرار گرفته شده اما حالا با ورود رسانه‌های دیجیتال دنیا عوض شده و باید شهرداری از این زمین‌های ذخیره مراقبت کند تا برج جدیدی در آنها ساخته نشود و تراکم این منطقه افزایش یابد و پیشنهاد می شود کمیسیون شهرسازی به این مساله ورود کند و کاربری‌های دیگر برای این زمین‌ها در نظر بگیرند.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر با اشاره به شکایت شهرداری از یکی از اعضای شورای شهر، گفت: اگر قرار باشد بابت یک سخنرانی از عضو شورای شهر شکایت شود این زیبنده شورا و شهرداری نیست و پیشنهاد می شود کمیسیون حقوقی شورا وارد شده تا از این اتفاقات نیفتد.

20103

کد خبر: 645457

وب گردی

وب گردی