در کنار بروزرسانی سیستم عامل iOS به نسخه 9.3.2 و چند آپدیت کوچک برای اپل واچ و اپل TV، کوپرتینویی ها ساعاتی پیش سیستم عامل OS X و نرم افزار آیتونز را نیز با اعمال تغییراتی بروزرسانی کرده اند.

OS X با این بروزرسانی به نسخه 10.11.5 ارتقا یافته، و بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی در آن رفع شده اند. مهم ترین مشکل برطرف شده در این نسخه، بهینه سازی جستجوی اسپات لایت برای مصرف کمتر قدرت CPU است. ضمنا اگر صاحب یک مک بوک 2016 باشید، مشکل بلوتوث برای اتصال به گجت های شخص ثالث هم در این نسخه OS X مرتفع شده است.

اما رابط کاربری آیتونز هم امروز تغییراتی به خود دیده تا بیشتر از گذشته به سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS شباهت پیدا کند. دکمه های تعاملی و منوها در طراحی جدید اندکی برجسته تر شده اند، و بخش هایی مثل پروفایل تان را حالا در انتهای صفحه نرم افزار خواهید دید.

مضاف بر این برای دسترسی آسان به محتوای دانلود یا خریداری شده، یک منوی کشویی جدید مشاهده می کنید که البته برای ساخت پلی لیست هم می تواند کاربرد داشته باشد.

اما همانطور که در اخبار روزهای قبلی خوانده بودید، سرویس اپل موزیک اخیرا دچار باگی شده که موزیک های دانلودشده توسط کاربران را به طور تصادفی از آرشیو حذف می کند. اپل خود وجود این مشکل را تصدیق کرده، اما اعلام کرده که هنوز دلیل بروز این مشکل را نمی داند. از این رو کمپانی مورد بحث امروز با وجود بروزرسانی سرویس های مختلف خود هنوز صحبتی در مورد رفع این مشکل به میان نیاورده است.

منبع: دیجیاتو

20101

کد خبر: 645496

وب گردی

وب گردی