نخستین سمینار علمی مطالعات رسانه در دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه

 همزمان با  هفته ارتباطات و  روابط عمومى، نخستین سمینار علمی مطالعات رسانه عصر امروز  سه شنبه ٢٨ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی آغاز بکار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این سمینار دو روزه با سخنرانى دکتر سید وحید عقیلى رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه و با حضور اعضای هیأت علمی و استادان دانشگاه، متخصصان حوزه مطالعات رسانه، ارتباطات و روزنامه نگاری و دانشجویان آغاز شد.

در نخستین روز سمینار علمى مطالعات رسانه دکتر مهدی منتظرقائم، دکتر مجید رضاییان و دکتر سید محمد دادگران به ترتیب با موضوعات نظریه مختلف مخاطب در شکل گیری مطالعات رسانه، رابطه متقابل مطالعات رسانه و گونه های مطرح در روزنامه نگاری و پیدایش مطالعات رسانه با اتکا به نظریات مکتب انتقادی به ایراد سخنرانی پرداختند.

پس از سخنرانی این سه متخصص و استاد دانشگاه جلسه پرسش و پاسخ برگزار و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

قرار است در عصر دومین روز این سمینار دکتر سید وحید عقیلی رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه و مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان با موضوع مطالعات رسانه و نقد جبرگرایی تکنولوژی سخنرانی کند.

همچنین دکتر هادی خانیکی و دکتر تژا میرفخرایی سخنران دومین روز این سمینار علمی خواهند بود که به ترتیب با موضوعات مطالعات رسانه و توسعه و رویکرد مطالعات رسانه به گفتمان سازی سخنرانی کنند.
20101

کد خبر: 645567

وب گردی

وب گردی