بانک: همگرایی ها نشان داد که جامعه نیازبه حزب و تشکلات سیاسی دارد

دبیر سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: کشور نیاز به احزاب و نقش آفرینی آن‌ها در عرصه سیاسی دارد و نبود تشکیلات حزبی در جامعه یکی از اشکالات اصلی توسعه کشور است اما نتایج انتخابات نشان داد مردم به وجود احزاب تشنه هستند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مرتضی بانک در نسشت حزب اعتدال و توسعه با منتخبان مجلس دهم در محل ساختمان اجلاس سران گفت:این دوره از انتخابات پیام ویژه ای داشت و مردم نشان دادند که خواهان کار حزبی و تیمی هستند، در هر دو جناح شاهد بودیم که اشتیاق برای این مهم بسیار بود.

او افزود:کشور نیاز به احزاب و نقش آفرینی آن‌ها در عرصه سیاسی دارد و نبود تشکیلات حزبی در جامعه یکی از اشکالات اصلی توسعه کشور است اما نتایج انتخابات نشان داد مردم به وجود احزاب تشنه هستند و باید در این زمینه فعالیت‌های جدی‌تر صورت گیرد.

وی ادامه داد: همگرایی ها نشان داد که جامعه نیاز دارد حزب و تشکلات سیاسی انجام شود و این مسیر رشد و توسعه پیدا کند.

دبیر سیاسی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: دموکراسی و آزادی در یک جامعه با حضور احزاب و بسیج کردن مردم صورت پذیر است.

بانک با اشاره به پیروزی لیست امید در تهران گفت: ائتلاف امید نمونه بارز است، که باید در این جهت گام برداشت.

دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در طول 16 سال فعالیت خودش به دنبال حرکت اعتدالی بوده است، اظهار داشت: امیدواریم این حرکت همچنان ادامه پیدا کند. مردم همیشه از گفتمان اعتدال استقبال کرده اند و فرهیختگان ما هم پیرو این خط بوده اند.

وی افزود: امروز جامعه به هماهنگی،یکپارچگی و امنیت خاطر نیاز دارند که بسیار ارزشمند است و وحدت و همدلی بهترین مسیر برای تحقق اهداف است.
بانک خاطرنشان کرد: با هماهنگی و قوانین و مقررات برای آینده می توان رو به جلو حرکت کرد.

203/201

کد خبر: 645599

وب گردی

وب گردی