بیش از 2300 کیلوگرم مواد مخدر در بندرلنگه  کشف شد/ دو متهم دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از 2300 کیلوگرم مواد مخدر در بندر لنگه خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری از کشف بیش از 2300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بندر لنگه خبرداد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:به دستور مقام قضایی ،مامورین مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرلنگه،طی عملیاتی موفق شدند با تعقیب و مراقبت از یکدستگاه خودروی هیوندا و توقف آن ،میزان 1734 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان لنگه با مدت ها کار اطلاعاتی و تخصصی و با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از هدف سوداگران مرگ برای جابجایی مواد مخدر در مسیر مواصلاتی غرب استان هرمزگان اطلاع یافته و در نتیجه در منطقه غرب بندرلنگه موسوم به کلات موفق به متوقف نمودن خودروی حامل مواد مخدر و دستگیری سرنشینان آن شدند.

این مسئول عالی قضایی ادامه داد:ماموران انتظامی به منظور شناسایی خودرو قاچاقچیان مسلح به محور" بندرلنگه –بندر آفتاب "اعزام و در محدوده روستای کلات خودرو هیوندای حامل مواد مخدر را شناسایی نمودند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس، اقدام به فرار می کند.

در نتیجه تمرد راننده خودرو نسبت به دستور ایست مأموران انتظامی و پس از مدتی تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران به سوی خودروی سوداگران مرگ،قاچاقچیان مسلح با رها کردن خودرو در نخلستان ها و و استفاده از تاریکی شب قصد فرار داشتند که ناکام مانده و در نهایت دستگیر می شوند.

او همچنین گفت:در نتیجه بازرسی از این خودرو ، 1734 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در همین رابطه دو متهم با نام های اختصاری(الف-س)و (م –پ) دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شدند.

شایان ذکر است طی عملیاتی دیگر در شهرستان بندر لنگه و به دستور مقام قضایی ،در منطقه ای موسوم به نمکی در حومه روستای مغویه این شهرستان محموله ششصد کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک که در محل مورد نظر دپو شده بود ،کشف و ضبط شده که در این ارتباط هیچ فردی دستگیر نشده و تحقیقات در خصوص شناسایی عوامل مرتبط با این موضوع ادامه دارد.

105105

کد خبر: 645620

وب گردی

وب گردی