رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود: همایش مدیران روابط عمومی گامی مؤثر در بالا بردن بیش‌ازپیش جایگاه روابط عمومی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تشکیل همایش مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی را گامی مؤثر در بالا بردن بیش‌ازپیش جایگاه روابط عمومی و هماهنگی‌های لازم در این حوزه دانست.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود سید حسین بدیعی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: تشکیل چنین همایش بزرگی از مدت‌ها پیش احساس می‌شد و این مهم گام مؤثری در ایجاد وفاق و همدلی بیشتر بین مسئولان دانشگاه با مدیران روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه است.

وی با اشاره به نگاه مثبت سازمان مرکزی و شخص دکتر میرزاده به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله روابط عمومی، حضور وی را در این همایش، نشانه نگاه ویژه به روابط عمومی‌ها دانست و بیان کرد: به نظر من این همایش می‌تواند جایگاهی مثبت و سازنده برای بیان مطالبات و نیز پیشنهادات و راهکارهای روبه‌جلو برای دانشگاه باشد و مدیران روابط عمومی باید نهایت استفاده را از فرصت ایجادشده ببرند.

مدت‌ها بود که تشکیل چنین گردهمایی بزرگی برای حوزه روابط عمومی احساس می‌شد و امیدواریم با این حرکت روبه‌جلو روابط عمومی‌ها هم سهم خود را نسبت به دانشگاه چون گذشته بیش‌ازپیش ادا کنند

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نقش روابط عمومی‌ها را در آینده و ادامه راه دانشگاه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: معرفی دانشگاه به مخاطبان با بهترین زبان و روش‌های درست و با استفاده از آخرین فنون تکنولوژیک و روان‌شناسانه می‌تواند گامی مهم در اعتلای جایگاه دانشگاه باشد.

بدیعی گفت: روابط عمومی‌ها باید با سیاست‌هایی هماهنگ و به دور از نگاه جزیره‌ای فقط در اندیشه اعتلای نام دانشگاه و رضایت مخاطبان باشند و این همایش فرصتی است تا این سیاست‌ها به‌درستی تبیین و در اختیار مدیران این حوزه قرار گیرد.

وی جایگاه روابط عمومی را در تشکیلات دانشگاه آزاد اسلامی مهم خواند و تأکید کرد: نگاه مدیران این حوزه در سازمان مرکزی نگاهی هوشمندانه است و برگزاری چنین گردهمایی که به همراه کارگاه‌هایی آموزشی هم خواهد بود نشانگر این زمینه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: مدت‌ها بود که تشکیل چنین گردهمایی بزرگی برای حوزه روابط عمومی احساس می‌شد و امیدواریم با این حرکت روبه‌جلو روابط عمومی‌ها هم سهم خود را نسبت به دانشگاه چون گذشته بیش‌ازپیش ادا کنند.

همایش سراسری مدیران و مسئولان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی 11 و 12 خرداد 95 در تهران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر: 645668

وب گردی

وب گردی