پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در البرز

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از آغاز پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان همزمان با سراسر کشور در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ، احمدرضا فیروزی گفت: این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه ای و کشوری برگزار و بر اساس تقویم اجرایی، مرحله منطقه ای در مهر سال آینده برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی-دانشگاهی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در 38 دانشگاه کشور برگزار می شود که شامل 11 دانشگاه از استان تهران و 27 دانشگاه از استان های دیگر کشور است.
وی ادامه داد:علاقه مندان به مسابقات مناظره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IR مراجعه کنند.
فیروزی تاکید کرد: هدیه 10 میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر و راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویی برای تیم اول در نظر گرفته شده است و همچنین به تیم دوم 5 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر اعطا خواهد شد.
وی اضافه کرد: مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در آذر سال 95 در یکی از دانشگاه های تهران برگزار می شود.
وی با اشره به اینکه به تمام تیم‌های حاضر در مسابقات نیز گواهی حضور تعلق می‌گیرد افزود:علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 34505151-026 تماس حاصل نمایند.

کد خبر: 645809

وب گردی

وب گردی