سردار شریف:  با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم

سردار شریف گفت: دست و پا زدن اروپا و غرب برای بهره‌گیری از اختلافات شیعه و سنی با هدف برقراری امنیت برای صهیونیست‌ها صورت می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سر‌تیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در بیست و سومین یادواره شهدای روستای لاهیجان رفسنجان با قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند «زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست» قطعاً خیر و برکات زیادی در این امر نهفته است و زحمات کسانی که برای برپایی این محافل تلاش می کنند نزد خداوند متعال مأجور است.



وی افزود: امام‌ خمینی (ره) در بهمن ۵۷ رجعت مجددی به مبانی و احکام اسلام و به صحنه آوردن دین مبین اسلام برای اداره جوامع بشری داشتند؛ پیام امام (ره) پیام اسلام و قرآن بود.



سردار شریف بیان کرد: در طول ۳۷ سال گذشته شاهد هستید این پیام چقدر با فطرت انسانها تطابق داشت و با چه سرعت رعدآسایی توانست ذهن و روح و اراده انسان‌ها را در سراسر جهان به خود جلب کند.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه با بیان اینکه اسلام زندگی سعادتمند را برای ابنای بشر آورده است، ادامه داد: خلاصه پیام پیامبر اکرم (ص) و محتوای قرآن سعادت زندگی بشر در دنیا و آخرت است.



سردار شریف تصریح کرد: قرآن نسخه شفابخشی است که بیشترین تطابق را با فطرت انسانها دارد و تنها نسخه شفابخشی که توسط آفریدگار انسانها به بشر عرضه شده و آخرین نسخه هم هست . قرآن کریم سخن خداوند و وحی الهی است و در ۳۷ سال گذشته از انقلاب اسلامی علت همه دشمنی‌ دشمنان اسلام در این نکته نهفته است.



وی عنوان کرد: دشمنان می دانند اگر پیام زلال و ناب فرهنگ دینی و فرهنگ مبتنی بر پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) به گوش جهانیان برسد دیگر کسی زیر بار ظلم نمی رود.



سردار شریف گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اساسی ترین جوهره شعارهای انقلاب اسلامی بوده است و در طول ۳۷ سال گذشته همواره این اهداف دنبال شده است و قوام و دوام این پیام به هدایت های الهی و به برکت خون پاک شهیدانی است که پای درخت انقلاب ریخته شده است.


مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی در طول ۷۰ سال گذشته با همه پشتیبانی‌هایی که داشت توانست بخشی از سرزمین اسلامی را اشغال کند، اما از زمانی که آموزه‌های انقلاب اسلامی به سرزمین مسلمانان راه یافت این رژیم جعلی عقب‌نشینی کرد.



وی ادامه داد: نیروهای مقاومت شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردند که آخرین آنها شهید بدرالدین بود؛ در عصر جدید ما نیز حضرت زینب(س) رهروانی دارد مثل شهید مغنیه و شهید بدرالدین که مانند خودش الگو هستند.



سردار شریف تصریح کرد: جهان عرب میلیاردها دلار ثروت و میلیون‌ها انسان دارد اما زیر بار خفت صهیونیست‌ها ۵۰ سال از عمر خود را سپری کرده است.



وی اظهار کرد: امروز این جوانان به تأسی از فرهنگ اهل بیت (ع) و تجربه دفاع مقدس و اطاعت از ولی امر مسلمین الگو و ظرفیت مقتدر و جدیدی برای رویارویی با جبهه دشمنان امت اسلامی بویژه رژیم صهیونیستی رو کردند.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به طرح دشمنان برای غفلت از رژیم صهیونیستی گفت: ما متاسف هستیم که در پنج سال اخیر آهنگ پیشرفت امت اسلامی به دلیل شیطنت دشمنان و جهالت حکام عرب دچار کندی شد.



وی ادامه داد: اگر آهنگ شکست‌های صهیونیست‌ها مقابل رزمندگان فلسطینی و لبنان و پشتیبانی امت حزب الله علیه رژیم جعلی صهیونیستی تداوم پیدا می‌کرد در سالهای اخیر اثری از اسرائیل باقی نمی ماند.



سردار شریف اظهار کرد: این چیزی نیست که ما بگوئیم؛ برجسته ترین تئوریسین های دشمن اعلام کردند اگر آهنگ شکست های زنجیره‌ای رژیم صهیونیستی از جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه،۹ روزه و 52 روز تداوم پیدا کند اسرائیل از صحنه روزگار محو می شود و پیش بینی امام راحل(ره) تحقق پیدا می‌کرد.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه گفت: دشمن امت اسلامی طرح و فتنه‌ای نو درانداخت و پنج سال در جغرافیای جهان اسلام اعم از لیبی، عراق، سوریه، فلسطین و... دست به جنایاتی زد که امت اسلامی درگیر آن شد و ما متأثر از آن هستیم که ذهن جاهلیت مدرنی رهبران کشورهای عرب، رژیم صهیونیستی را در دل خود جای داده است.



سردار شریف به رفت‌و آمدهای آمریکا و کشورهای غربی در منطقه اشاره و تصریح کرد: این رفت و آمدها برای یک هدف آن‌ هم براندازی جمهوری اسلامی ایران که از نظر آنها بزرگترین برهم زننده امنیت صهیونیست‌ها است، صورت می‌گیرد.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه تأکید کرد: جمهوری اسلامی با تفکر امام و رهبری کاری را بر سر اسرائیل در آورده است که کسانی که خیال نیل تا فرات را در سر داشتند و برای آن طراحی و هزینه کرده بودند الان بین خودشان دیوار حائل کشیدند.



وی افزود: اگر امروز در بلندی‌های جولان جلسه هیئت دولت رژیم منحوس صهیونیستی برگزار می شود برای کشورهای عربی خفت و خواری است.



سردار شریف ابراز کرد: دست و پا زدن اروپا و غرب برای بهره‌گیری از اختلافات شیعه و سنی با هدف برقراری امنیت برای صهیونیست‌ها صورت می گیرد.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه تأکید کرد: همه دسیسه هایی که برای تأسیس داعش و القاعده کرده‌اند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده است؛ این اعترافی است که اخیراً یکی از سردمداران آمریکائیها در سازمان سیا اعلام کرد.


سردار شریف عنوان کرد: امروز با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم و جوانان زیادی از سراسر جغرافیای کشور و از قومیت های مختلف داوطلب هستند.

این مسئول افزود: چیزی که تحیر دشمن را واداشته این است که ۳۷ سال است که بدترین سختگیری ها و هزاران توطئه را بر علیه ما طراحی کرده اند که یکی از آنها جنگ تحمیلی بوده، در فضای مجازی و فرهنگی چقدر برای کاهش ایمان جوانان کار کردند اما به خواسته خود نرسیده اند.



وی تصریح کرد: اخیرا می‌گویند به ‌نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از سرمایه‌های حوزه فرهنگی برای تغییر رویکرد و سبک زندگی جوانان ایرانی کارایی لازم را نداشته است.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران تأکید کرد: مردم ما به شهدا و خانواده شهدا تا ابد افتخار می کنند و ما هرگز راهی که شهدا رفتند را بدون رهرو رها نمی کنیم.



سردار شریف تبیین کرد: شهدا فقط برای رضای خدا و حاکمیت ارزش های الهی جان خود را در کف اخلاص نهادند و چه عاشقانه و فداکارانه رفتند و پای شهدایی مانند شهید امینی برای عبور از اروند در شب عملیات والفجر هشت هرگز نلرزید.



وی با اشاره به اینکه هر که مسئولیتش بیشتر است مطالبه شهدا از او بیشتر است، تأکید کرد: نگاه شهدا به صحنه اداره کشور ایثارگرانه و حداکثر خدمت به خلق بود نه بهره‌برداری قومی و فامیلی و منافع شخصی.



سردار شریف با بیان اینکه امروز مسئولان باید به دنبال جلب رضایت شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران باشند، تصریح کرد: امنیت ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه به واسطه خون شهداست و شهدا از ما حاکمیت ارزشهای اسلامی و زندگی مرفه، رفع بیکاری و گذشتن از منیت ها را برای همه مردم می خواهند.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه اظهار کرد: آمریکائیها دیگر قدرتی ندارند آنها در حوزه نظامی که مدعی هستند خیلی قدرتمند هستند در مقابل فرزندان ملت روی خلیج فارس در شناور زانو زدند و وزیر امور خارجه و وزیر دفاع شان را به التماس وادار کردند؛ امروز هنوز پس لرزه های آن در جامعه نظامی آمریکا شاهد هستید.



سردار شریف تأکید کرد: در حوزه دفاعی ملت ما توسط وارثان بحق شهدا، پاسداران و نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما به حدی از توازن قدرت با دشمن رسیده ایم که دشمن جرات مقابله با ما را ندارد و امروز اگر دشمن دست از پا خطا کند سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد.



سردار شریف با اشاره به شکست نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، گفت: ۱۰ تفنگدار متجاوز آنان در برابر پنج پاسدار ما تسلیم و دستگیر شدند و نتوانستند دست از پا خطا کنند با وجود اینکه ۲۵ ناو مجهز که در منطقه حضور داشت، می‌دانستند اگر دست از پا خطا کنند آنچنان جهنمی برایشان درست می‌شود که در تاریخ ماندگار می شود.



مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: ملتی که آن دستگاه‌های پیچیده نظامی را می‌سازد مگر توان ندارد در سایر حوزه‌ها خودکفایی داشته باشد.

سردار شریف افزود: اینکه برخی اقلام از کشورهای خارجی وارد می‌شود در حالی‌که خودمان توانایی تولید آن را داریم ناراحت کننده است؛ دشمن چیزی به ما نداده و نخواهد داد و باید از نسل گذشته درس عبرت بگیریم.



وی گفت: هر چه موانع در راه انقلاب در ۳۷ سال گذشته بوده است به همت ملت و به برکت امام و رهبری از سر راه ملت برداشته شده است.

201/201

کد خبر: 645883

وب گردی

وب گردی