افتتاح چهار هزار واحد مسکونی توسط خیرین

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ ساز گفت: تاکنون در دوماهه نخست امسال چهار هزار دستگاه واحد مسکونی احداثی توسط خیرین افتتاح شده و براساس برنامه ساخت و اتمام واحدهای مسکنونی از سوی این انجمن در یک برنامه زمان بندی دو ساله صورت می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، « کیومرث سلگی » اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن‌ساز، امسال ساخت حدود 15 هزار واحد مسکونی را در بیشتر استانهای کشور تحت پوشش خود دارد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز افزود: شمار واحد هایی که تاکنون افتتاح شده به رقم چهار هزار و 387 واحد رسیده که بخشی از آنها شاملِ 345 واحد مسکونی در نظرآباد، 180 واحد در تبریز و 72 واحد در مینودشت استان گلستان است که با حضور خیرین و مردم به بهره‌برداری رسیده است.
سلگی اضافه کرد: هفته گذشته پروژه 72 واحدی مینودشت در استان گلستان افتتاح شد که این مهم در چارچوب برنامه های انجمن خیرین مسکن‌ساز اجرایی شد .
این فعال حوزه مسکن درباره زمان بندی انجام کارها و تاخیر یا تعجیل در تحویل واحدهایی که از سوی انجمن خیرین مسکن ساز ساخته می‌شود، گفت: میانگین اجرای پروژه‌هایی که تعریف و بر اساس آنها نیز تامین اعتبار می‌شوند، دو سال است که بر مبنای همان زمان برنامه ریزی می شود، اما نکته حائز اهمیت، نقش مردم در ساخت و اتمام این واحدهاست که تعیین کننده اهداف انجمن خیرین مسکن‌ساز است.
وی افزود: مسکن، کالای خاص است، مشارکت مردم نیز بسیار تاثیرگذار است و برنامه‌های زمان بندی را در صورت مشارکت مردم می توان بهتر به سرانجام ‌رساند .
پیش از این علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفته بود، در بخش مسکن افراد کم درآمد از محل حساب 100 امام (ره) ویژه محرومان، سالیانه 400 هزار واحد بازسازی می شود، و افزود: سال 1394 توسط خیرین مسکن ساز تعداد 14 هزار واحد مسکونی احداث شد.

404/602

کد خبر: 646010

وب گردی

وب گردی