ثبت نام کانون اندیشه اسلامی از دانشجویان تا پایان تیر ماه ادامه دارد

کانون اندیشه اسلامی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند به فراگیری مبانی اندیشه اسلامی و مطالعات تطبیقی علوم ثبت نام می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، کانون اندیشه اسلامی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، با هدف توسعه و تعمیق اندیشه های اسلامی و بررسی مبانی علم دینی در علوم و رشته های مختلف هنری، انسانی، پزشکی، علوم پایه و فنی- مهندسی، از دانشجویان و فارغ التحصیلان ثبت نام می کند.

در این دوره آموزشی موضوعاتی مانند انسان و جهان از منظر قرآن و عقل، شناخت شناسی، روش تفکر منطقی، مبانی دینی در اخلاق کاربردی، بررسی فلسفه علوم دانشگاهی همچنین تشریح منظومه فکری امام خمینی و مقام معظم رهبری با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در قالب آموزش پژوهش محور تببین خواهد شد.

ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت، اولویت ثبت نام در این دوره آموزشی با معرفت جویان حوزه علوم اسلامی خواهد بود.

دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی می توانند جهت ثبت نام اولیه، نام و نام خانوادگی همچنین رشته و مقطع تحصیلی خود را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۲۰۲۲ ارسال کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت kanoonandishe.hodat.ir مراجعه کنند.

20104

کد خبر: 646154

وب گردی

وب گردی