اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلی پایان یافت

اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلی در خصوص مشکلات تغذیه ای به پایان رسید و عصر روز گذشته مسئولین این دانشگاه خواسته های دانشجویان را پذیرفتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلی روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به عدم کیفیت و سلامت غذای دانشجویان معترض بودند و وعده ناهار خود را از سلف دانشگاه تا مقابل درب دفتر رئیس دانشگاه بر روی زمین چیدند.

طی روزهای گذشته اعتراضات دانشجویان در مقابل دفتر رئیس این دانشگاه ادامه داشت که پس از صحبت های صورت گرفته در نهایت خواسته های دانشجویان از سوی مسئولین دانشگاه پذیرفته شد و اعتراض دانشجویان نیز پایان یافت.

متن توافق نامه دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروان بابلی با مسئولین این دانشگاه به شرح زیر است:

«جلسه علنی اعضای هیات رئیسه دانشگاه با اعضای شورای صنفی رفاهی دانشجویان در محل آمفی تاتر به صورت یک بار در هر نیمسال تحصیلی برگزار شود.

درصورت بروز شرایط اضطراری و حذف درخواست شورای صنفی، امکان برگزاری یک جلسه اضطراری نیز وجود داشته باشد.

اجرای این توافق از تاریخ ۳ خردادماه سال جاری خواهد بود.

جلسه اعضای شورای صنفی رفاهی دانشجویان با هریک از معاونت های دانشگاه حسب درخواست شورای صنفی به صورت عمومی قابل برگزاری خواهد بود.

این جلسات درصورت نیاز یک بار در هر ماه، با هر معاونت قابل برگزاری است.

وعده صبحانه با قیمت مصوب صندوق رفاه به همه دانشجویان خوابگاه ارائه شود، علاوه بر این تعداد ۱۵۰ وعده صبحانه با قیمت مصوب صندوق رفاه به دانشجویان غیر خوابگاهی نیز ارائه شود.

اولویت خرید این ۱۵۰ وعده صبحانه با افرادی خواهد بود که زودتر مراجعه کنند و در صورت نیاز به تغییر این رویه، موضوع از سوی شورای صنفی به معاونت دانشجویی اعلام می شود، این مصوبه نیز از ابتدای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ قابل اجرا است.

نماینده شورای صنفی حق نظارت کامل بر امور سلف سرویس دانشگاه را دارد و در صورت عدم مغایرت قرارداد فعلی این مصوبه این درخواست از یکم خردادماه قابل اجرا است و در غیر این صورت تاریخ اجرای آن از زمان شروع قرارداد بعدی خواهد بود.

تبصره: این نماینده یک نفر از میان افراد معرفی شده از سوی شورای صنفی برای هریک از غذاخوری آقایان و خانم ها خواهد بود.

در هر وعده ناهار دانشجویان، میوه سرو خواهد شد. وعده ناهار همراه با ماست و وعده شام با دوغ سرو شود. این مصوبه از ابتدای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ قابل اجرا است.

نظارت بر چگونگی تنظیم تمامی قراردادهای مرتبط با شورای صنفی رفاهی در اموری که مطابق آیین نامه مصوب وزارت علوم جزء اختیارات شورای صنفی رفاهی است، برعهده این شورا خواهد بود.

قیمت غذای روز فروش برابر ۲۴۰۰۰ هزار ریال درنظر گرفته شود. اجرای این توافق نیز از تاریخ ۳ خردادماه سال جاری خواهد بود.

روزهای پنجشنبه به دانشجویان ساکن خوابگاه ناهار(غذای گرم) داده شود.»

20104

کد خبر: 646286

وب گردی

وب گردی