جمشید مشایخی  مهمان تلویزیون می شود

محمد مهدی عسگرپور (تهیه‌کننده و کارگردان سینما) در کنار جمشید مشایخی، لاله اسکندری، مهدی امینی‌خواه و مهدی زمینه پرداز مهمان ویژه‌برنامه نیمه شعبان شبکه دو می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی صداو سیما، ویژه برنامه «بشارت» به صورت زنده و به مناسبت جشن نیمه شعبان با بخش‌های متنوعی میزبان مخاطبان خود می‌شود. در این مجال سعی شده تا با دعوت از خانواده معزز شهدای مدافع حرم، تدارک بخش‌های کار‌شناسی و همچنین حضور هنرمندان مختلف اعم از بازیگران، خوانندگان و چهره‌های ورزشی ضمن ایجاد فضایی معنوی، لحظاتی شاد و فرح‌بخش برای بینندگان فراهم شود.

حضور خانواده شهید مدافع حرم، حسین مشتاقی که در منطقه خان طومان سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، یکی از بخش‌های قابل توجه این ویژه برنامه است.

بنا بر این گزارش، مهدیه الهی قمشه‌ای و حشمت الله قنبری نیز از جمله کارشناسانی هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت. مهدی شکوهی، غلامرضا صنعتگر، امین رازدان، حجت اشرف زاده، نیما شمشادی، رحمان عرب عامری، علیرضا بهلولی نیز از جمله خوانندگانی هستند که در کنار مهدی رجب‌زاده، فوتبالیست کشورمان به این برنامه دعوت شده اند.

«بشارت» کاری از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی امیرحسین شرافتی نژاد و محمد نبهان بوده و اجرای آن را نیما کرمی و محمد نبهان بر عهده دارند.

آغاز این ویژه برنامه شنبه یک خرداد ماه در ساعت‌های 21 و 23:15 دقیقه خواهد بود.

همچنین در روز یکشنبه، 2 خرداد مصادف با نیمه شعبان، ساعت 11، 19:30 و 21 بخش‌های بعدی این ویژه برنامه به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

505502

کد خبر: 646463

وب گردی

وب گردی