دکتر فاضل لاریجانی: بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از نمایشگاه آثار و دستاوردها و فعالیت های مراکز رشد و دانش بنیان واحدها دلگرم کننده بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  با اشاره به بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از نمایشگاه آثار و دستاوردها و فعالیت های مراکز رشد و دانش بنیان واحدها بیان کرد : این بازدید  ساعتها به طول انجامید و بسیار دلگرم کننده و الهام بخش بود.

دکتر فاضل لاریجانی در حاشیه آیین سی و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و چهارمین جشنواره فرهیختگان به ایسکانیوز گفت: همانطور که آیت ا... هاشمی به درستی در سخنرانی شان نیز اشاره فرمودند دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون وارد مرحله جدیدی از سیر تکاملی خود شده است.

لاریجانی با بیان اینکه به زعم بنده نیز سیاستهای راهبردی جدید دانشگاه و ایده های مبتکرانه جناب دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه فضاها و افق های جدیدی را برای واحدها گشوده است،بیان کرد :این سیاست ها نه تنها خود باعث پویایی واحدهای دانشگاههای آزاد اسلامی خواهد شد بلکه نتایج چشمگیر و برکات زیادی نیز بر آنها به وجود خواهد بود. و از جمله آنکه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه را مستحکم می سازد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با اشاره به نضج گرفتن و انسجام یافتن بیشتر فعالیتهای مربوط به حوزه دانش بنیان و در آمدهای غیر شهریه ای تاکید کرد : با گذشت زمان این روند از عمق و باروری بیشتری برخوردار خواهد شد و چه بسا با حمایت و هدایت بهینه این حوزه‌ها منجر به جهش اقتصادی به ویژه اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز شود.

20101

کد خبر: 646490

وب گردی

وب گردی