مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج

مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج و با حضور 7 تیم در دو گروه 3 و 4 تیمی از چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سال جاری در واحد کرج آغاز شده و تا دوم خردادماه ادامه خواهدداشت.

به گزارش ایسکانیوز، این مسابقات در دو گروه A و B برگزار می شود که طی آن در گروه A 4 تیم بوشهر، اردبیل، خوزستان و البرز در6 دیدار به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین در گروه B نیز سه تیم تهران، لرستان و کرمان با یکدیگر با 3دیدار رودر رو خواهند شد تا تیم های اول و دوم هر گروه برای راه یابی به مرحله دوم(نیمه نهایی) و تیم چهارم گروه 4 تیمی به دسته دوم مسابقات نزول می کنند.

احمد مسلمان حقیقی مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اعلام این خبر افزود: این مسابقات از 29 خردادماه آغاز شده است و طی آن تا کنون تیم های تهران و لرستان با نتیجه 9 بر 1، بوشهر و البرز با نتیجه مساوی 2 وتیم های خوزستان و اردبیل با نتیجه 8 بر 1 در روز اول مسابقات بازی کردند.

وی افزود در روز پنجشنبه نیز تیم های خوزستان و بوشهر با نتیجه 2 بر 1، البرز و اردبیل با نتیجه 4 بر صفر و کرمان و تهران نیز با تساوی 3 رودروی هم قرار گرفتند.

گفتنی است روز جمعه 31 اردیبهشت ماه نیز تیم های کرمان و لرستان با نتیجه 2 بر صفر و بوشهر و اردبیل نیز با نتیجه3 بر1 به مصاف هم رفتند

با کسب این نتایج در گروه A خوزستان اول، البرز دوم، بوشهر سوم و اردبیل چهارم شدند.

همچنین در گروه B نیز تهران با 12 گل زده و 4 گل خورده و با تفاضل گل 8 با کسب 4 امتیاز تیم اول گروه، کرمان با 5 گل زده و 3 گل خورده و با تفاضل 2 تیم دوم گروه و لرستان با یک گل زده و 11 گل خورده و با تفاضل 10- تیم سوم گروه شد.

لازم به ذکر است که تیم تهران به عنوان تیم اول گروه B با البرز به عنوان تیم دوم گروه A به مصاف هم خواهند رفت. همچنین خوزستان ب عنوان تیم اول گروه A با کرمان به عنوان تیم دوم گروه B به رقابت خواهد پرداخت.

گفتنی است دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج و دکتر میرابراهیم صدیق معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر علیرضا رحیمی رئیس دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی واحد کرج نیز به همراه تنی چند از مسئولین در محل این مسابقات حاضر شده و ضمن بازدید، از نزدیک بر اجرای مسابقات نظارت داشتند.

20101

کد خبر: 646560

وب گردی

وب گردی