متولی اصلی آسیب های اجتماعی دختران کیست؟/ واکنش مولاوردی به اظهار نظر معاون وزیر جوانان درباره متولی آسیب‌های اجتماعی دختران

در حالی که به گفته معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر اساس تصمیم شورای اجتماعی کشور این وزارتخانه متولی اصلی آسیب‌های اجتماعی دختران است، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده می‌گوید که چنین تصمیمی در این شورا نهایی نشده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا شهیندخت مولاوردی افرود: قرار است برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تقسیم کار ملی انجام شود. در این جهت محورهایی نهایی شده ولی هنوز ابلاغ نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به اشراف بیشتر معاونت امور زنان به مسایل دختران آیا بهتر نیست که این معاونت متولی آسیب‌های اجتماعی دختران باشد، گفت: 22 دستگاه متولی رفع آسیب‌های اجتماعی در کشورهستند و معاونت امور زنان نیز باید در پروسه رفع آسیب‌ها علاوه بر پیگیری دخالت داشته باشد.

به گزارش ایسنا،پیش از این محمد رضا رستمی – معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان- ضمن اشاره به انتخاب این وزارت خانه به عنوان متولی اصلی آسیب‌های اجتماعی دختران جوان از تشکیل کمیته‌ای در این زمینه خبر داده بود.

105105

کد خبر: 646593

وب گردی

وب گردی