ملی پوشان شاداب و باانگیزه در تمرین سه ساعته لوزانو

تمرین تیم ملی والیبال در سومین روز اقامت در ژاپن با نمایش خوب شهرام محمودی پس از دوران مصدومیت و نشاط و روحیه بالای سایر بازیکنان همراه بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در صبح سومین روز اقامت خود از ساعت 9 صبح (دوشنبه) به مدت سه ساعت زیر نظر کادر فنی به تمرین با توپ پرداخت.
ملی پوشان بعد از گرم کردن و انجام تمرینات سرویس و دریافت به دو گروه تقسیم شدند و با هم به مسابقه پرداختند. لوزانو هم دائما اقدام به جابجایی بازیکنان در ارنج های مختلف می کرد.
نکته مشهود در تمرینات امروز آمادگی بالای والیبالیست ها از نظر بدنی و همچنین انگیزه و روحیه خوب آن ها بود.

اما در تمرین امروز شهرام محمودی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته پا به پای سایر بازیکنان نمایش خیره کننده و امیدوار کننده ای داشت و همانطور که لوزانو گفته بود از امروز به همراه دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

پیش از این نیز فرهاد قائمی آمادگی خود را بعد از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی نشان داده بود.

ملی پوشان کشورمان عصر امروز به وقت محلی یک جلسه تمرین کار با وزنه را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.

بدین ترتیب در چهار روز مانده به آغاز مسابقات تیم ملی والببال ایران گام به گام به مرز آمادگی 100 در صدی برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک نزدیک می شود.

والیبالیست های ایران باید در آخرین گام قبل از شروع بازی ها از ساعت 17 روز چهارشنبه(به وقت محلی) با لهستان یک دیدار تدارکاتی داشته باشند.

رقابت های انتخابی المپیک والیبال از روز 8 خرداد آغاز می شود و تیم ملی ایران به دنبال تحقق رویای 52 ساله صعود به المپیک است.

607/602

کد خبر: 646816

وب گردی

وب گردی