قهرمانی  فوتبال خوزستان در مسابقات فوتبال دسته اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرج

در اختتامیه مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرج خوزستان قهرمان کشور شد، تهران و کرمان دوم و سوم شدند

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با برگزاری فینال مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج خوزستان قهرمان شد.

احمد مسلمان حقیقی مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اعلام این خبر افزود: در فینال این مسابقات تیم‌های خوزستان و تهران در برابر هم به زمین رفتند و با ارائه یک بازی بسیار دیدنی پس از پایان وقت قانونی هر دو تیم با نتیجه تساوی 3-3 زمین را ترک کردند. اما در ضربات پنالتی این تیم خوزستان بود که با 5 گل زده در برابر 4 گل تهران به برتری رسید و مقام قهرمانی مسابقات فوتبال دسته اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را به دست آورد.

وی افزود: در پایان مسابقات تیم تهران و کرمان نیز دوم و سوم شدند و تیم های ایلام و اردبیل به دسته دوم سقوط کردند.

مسلمان همچنین از معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزا رئیس واحد کرج، دکتر صدیق معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج و تمامی عوامل اجرایی اعم از روابط عمومی، حراست، نقلیه و اداره کل تربیت بدنی واحد کرج در برگزاری بسیار خوب این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است مراسم اختتامیه با حضور تیم های شرکت کننده و دکتر همتی رئیس اداره نظارت بر مسابقات ورزشی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داودی مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان، روحانی رئیس اداره ورزش همگانی معاونت ورزش، کلانتری سرپرست فنی مسابقات، رفیعی مسئول فنی مسابقات و جمعی از مسئولین واحد کرج برگزار شد و کاپ ها و لوح های تقدیر تیم های برتر اهدا شد.

کد خبر: 646867

وب گردی

وب گردی