شرور 20 ساله به بهانه فروش مواد مخدرشوهر عمه اش را به قتل رساند

پسر 20 ساله ای که به بهانه خرید و فروش شیشه توسط شوهر عمه اش او را به قتل رسانده بودند، 10 ساعت پس از قتل در خانه اش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، ساعت 22:15 روز گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان وفادار شرقی به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی حدودا 30 ساله به نام حامد در درگیری با یکی از بستگانش به نام پوریا 20 ساله مورد اصابت چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته است. با وجود انتقال حامد به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی ، او به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه حیاتی بدن و خونریزی شدید فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداختند. عموی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل ماشین نشسته بودم که مشاهده کردم برادرزاده ام پوریا در حال فحاشی کردن به دامادمان شوهرخواهرم است و حالت عادی نیز ندارد. آنها با هم درگیر شدند. حامد با دسته ی تی به سمت او حمله ور شد و پوریا نیز با چاقو به سمت او رفت و یک ضربه به قلبش زد. بعد از این درگیری پوریا سوار موتور شده و فرار کرد. ما نیز حامد را با خودرو به بیمارستان رساندیم.

یکی از اهالی محل نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال پاک خودرو بودم که متوجه صدای درگیری از داخل خانه عموی قاتل شدم. پس از چند لحظه، درگیری به بیرون کشیده شد و مشاهده کردم که پوریا اول با فحاشی بیرون آمد و به سمت حامد حمله ور شد. حامد نیز با دسته تی به سمت او حمله ور شد که پسر جوان با چاقویی که در دست داشت یک ضربه به سینه او زد و با موتور از محل متواری شد.

با شناسایی دقیق متهم، کارآگاهان با بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام نزاع و درگیری و مجروح کردن یک نفر با سلاح سرد ، سال گذشته دستگیر و به تازگی(سیزدهم اردیبهشت) از زندان آزاد شده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنایت به منزل خواهرش در شهرستان کرج متواری شده است. هماهنگی های قضایی جهت دستگیری متهم در شهرستان کرج انجام شده بود که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند متهم ساعت 6 صبح امروز به محل سکونتش در تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی مراجعه کرده است که بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل اقدام به دستگیری پوریا کردند.

متهم با اشاره به این موضوع که پیش از جنایت اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده است، در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: پس از مصرف مشروبات الکلی به خانه آمده بودم که ناگهان زنگ خانه زده شد. جوانی موتورسوار سراغ مقتول را گرفت به او پاسخ دادم که وی در خانه نیست و در ادامه از او پرسیدم که با شوهر عمه ام چکار دارد که آن شخص پاسخ داد برای خرید شیشه آمده است. با اطلاع از علت حضور این شخص از وی خواستم که از آنجا برود که در همین زمان، مقتول وارد خانه شد. به او اعتراض کردم که مگر اینجا محل فروش شیشه است که ناگهان او شروع به ناسزا گفتن به من کرد و در ادامه درگیر شدیم و او را با چاقو به قتل رساندم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت:با توجه به اظهارات شاهدان و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
20103

کد خبر: 646888

وب گردی

وب گردی