برای ایجاد اشتغال باید به تولید داخلی تکیه نمود

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از ضرورت ایجاد اشتغال و تکیه بر تولید داخلی برای رفع بسیاری از مشکلات کنونی کشور گفت.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا کاتب با تاکید بر لزوم رسیدگی به امور جوانان، گفت:‌ امروز اشتغال به عنوان مهمترین چالش کشور و مهمترین مطالبه جوانان است که برای ایجاد اشتغال در کشور نیازمند هماهنگی و همکاری همه قوا و دیگر ساختارهای کشور چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوصی هستیم.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: برای ایجاد اشتغال باید بر تولید داخلی تکیه کرد و به واحدهای مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی بهای بیشتری داد.
وی ادامه داد: رفع مشکل بیکاری جوانان نه تنها مهمترین دغدغه جوانان را رفع می‌کند، بلکه موجب بهبود رفاه اجتماعی و رشد شاخص‌های اقتصادی کشور خواهد بود.
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال باید بر تولید داخلی تکیه کرد و به واحدهای مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی در کشور بهای بیشتری داد تا هم اقتصاد درون‌زا در کشور تقویت شود و هم بسیاری از مشکلات کنونی کشور برطرف شود.
کاتب با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط و آرامش در بین جوانان گفت: جوانان غایت‌گرا هستند و برای تحقق آمال و آرزوهای‌شان حاضرند تلاش کنند، اما ما هم وظیفه داریم برای ایجاد امید، آرامش، نشاط، بالندگی و توانمندسازی جوانان با برنامه روشن و هماهنگ تلاش کنیم.

404/602

کد خبر: 646908

وب گردی

وب گردی