نگاه سمن ها، نگاه توسعه محور است/ سلامت و اقتصاد درد استان اردبیل

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: نگاه سازمان های مردم نهاد (سمن ها) نگاه توسعه محور است و باید از این ظرفیت آنها استفاده کرد.

رضا کریمی شامگاه دوشنبه در دیدار با دبیران NGO های جوان با بیان اینکه دغدغه ها و تلاش های NGO ها کاملا مشخص است، تصریح کرد: هر وقت دولت به مردم و تشکل های مردمی دست یاری دراز کرده، به توفیق در آن مقوله رسیده است.

وی با بیان اینکه منابع دولت مشخص و محدود است، ادامه داد: با محدودیت منابع دولتی، چاره ای جز رویکرد اجتماع محوری وجود ندارد چرا که اجتماع محوری می تواند با حداقل هزینه مقوله توسعه را جلو برد.

کریمی اظهار کرد: در دفتر ارتباطات خودم 8 کارگروه تخصصی راه اندازی کرده ایم که اعضای NGOها می توانند بر حسب نوع فعالیت های تخصصی خود در این کارگروه ها عضو شوند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با بیان اینکه برخی کارها به افرادی سپرده شده است که با الفبای کار آشنایی ندارند، افزود: عمده درد استان اردبیل را درد اقتصاد و سلامت می دانم.

وی با بیان اینکه اردبیل با روال عادی به توسعه یافتگی نخواهد رسید، ادامه داد: برای توسعه استان اردبیل، نیازمند مدیران جهادی هستیم.

کد خبر: 647084

وب گردی

وب گردی