ششمین همایش سراسری مدیران و رؤسای شعب پست بانک

همایش سراسری مدیران و رؤسای شعب پست بانک با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور واعظی برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ در ابتدای این همایش فرحی مدیرعامل پست بانک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به شرکت کنندگان به تبیین اهداف همایش مذکور پرداخت.

مدیرعامل پست بانک با اشاره به مأموریت این بانک عنوان کرد: ارائه خدمات پولی و بانکی و کمک به ایجاد و توسعه صنعت ICT کشور و همچنین ارائه خدمات بانکی و تأمین مالی خرد در حوزه روستا در اجرای برنامه های اقتصادی کشور از جمله اهداف این بانک است.

وی همچنین به بیان موفقیت های این باک در سال گذشته پرداخت خاطرنشان کرد: تأمین مالی بخش ICT و تأمین مالی خرد(روستایی) از اقدامات پست بانک در راستای اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

در ادامه این همایش قنبری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سخنرانی پرداخت؛ قنبری در این همایش عنوان کرد: به زودی شاهد تحولات عظیمی در پست بانک خواهیم بود.

وی با اشاره به فضای به وجود آمده در فضای بین المللی بیان کرد: بانک های کشور به خصوص پست بانک باید ساختار خود را به روز کنند تا بتوانند از فضای به وجود آمده استفاده لازم را داشته باشند.

قنبری ضمن بیان اهمیت پست بانک در ایجاد کسب و کار در کشور گفت: باید بانک ها با استفاده از فناوری های به روز خدمات خود را در خدمت رسانی به مشتریان گسترش دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به نیاز به توسعه کسب و کار در کشور، پست بانک تنها بانکی است که می تواند در اشتغال و ایجاد کسب و کار تأثیر بسزایی داشته باشد.

بنابراین گزارش: در ادامه نشست تخصصی سلامت اداری و مبارزه با پولشویی برپا و سپس واعظی به سخنرانی خواهند پرداخت.
همچنین در ادامه پنل‌های تجزیه و تحلیل عملکرد۹۴، تبیین برنامه های عملیاتی و پروژه های بانک در سال جاری، فناوری اطلاعات و ادارات مستقل نظارتی برگزار می گردد.
گفتنی است: در روز دوم این همایش پنل‌های اقتصادICT و کسب و کارهای نوین، مدیریت شعب استانها و مناطق، روسای شعب، امور شعب و توسعه بازار، امور بین الملل،امور اعتباری و وصول مطالبات، امور مای و پشتیبانی و املاک، امور سازمان، منابع انسانی و رفاه و پنل اعضای هیات مدیره برگزار می شود.
شایان ذکر است: در مراسم پایانی همایش مذکور از مدیران و روسای شعب برتر با اهدا لوح و هدیه قدردانی و بیانیه پایانی ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرائت خواهد شد.

404/602

کد خبر: 647197

وب گردی

وب گردی