انتقاد شدید دوستی از بردن نامش به عنوان مخالف طرح صیانت از باغات

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به بردن نام وی به عنوان مخالف طرح صیانت از باغات انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، اسماعیل دوستی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از مصاحبه یکی از اعضای شورای شهر و بردن نام وی در ردیف مخالفان طرح حفاظت و صیانت از باغات، گفت: هفته گذشته اسم بنده به عنوان مخالف طرح صیانت از باغات تهران در رسانه‌ها قید شده است و باید بگویم که خدا را شاکر هستم که برخی از اعضای شورای شهر نماینده مجلس نشدند، چرا که هر روز یک داستان درست می‌کردند. در واقعیت ما مخالف طرح صیانت از باغات نبودیم و عنوان کردیم که قانون قبلی محکم‌تر است و حتی حقانی و حافظی جزو امضاکنندگان برگشت طرح به کمیسیون مربوطه بودند و حالا در رسانه‌ها عنوان کردند که ما با این طرح مخالف بودیم.

دوستی در حالیکه صدای خود را بلند کرده بود، گفت: چرا عوام‌فریبی می‌کنید در حالیکه خودتان نیز به برگشت این لایحه ضعیف رای داده‌اید و حالا در رسانه‌ها عنوان کرده‌اید که تعدادی از اعضای شورای شهر نگذاشتند این طرح تصویب شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه این تناقض‌گویی برخی از اعضای شورای شهر جای سوال دارد، گفت: حقانی و حافظی در رسانه‌ها مطرح کردند که پنج نفر از اعضای شورا مخالف طرح صیانت از باغات بودند.

او با بیان اینکه باید مراقب کارشناسانی که به اعضای شورای شهر خط می‌دهند، باشیم، گفت: بعضی از این افراد مریض هستند!

دوستی با بیان اینکه من سه سال شهردار منطقه 3 بودم و بر روی یک پاکت سیگار برای من نامه نوشتند که باید درختان یک زمین را قطع کنم، گفت: این کار را انجام ندادم و عزل شدم، حالا آنها مدافع درخت شدند و ما حامی قطع درختان معرفی می شویم!

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد روز به یاد ماندنی است که از ذهن‌ها خارج نمی‌شود و هر کسی که تلاش کند این روز را از خاطر مردم ببرد، خیانت کرده است.

او با اشاره به انتقاداتی که به طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر صورت گرفته، گفت: این طرح کار بزرگ و نویی است که البته ایراداتی نیز به آن وارد است؛ به گونه‌ای که بهتر بود این طرح بعد از نیمه شعبان و سوم خرداد اجرایی می شد.

دوستی در پایان به شهاب حسینی و اصغر فرهادی به دلیل کسب موفقیت در جشنواره کن تبریک گفت و افزود:‌ باید قدر این افراد را بدانیم.

بر اساس این گزارش، رحمت‌الله حافظی رییس کمیسیون سلامت شورا اجازه پاسخگویی به انتقادات دوستی را خواست که این اجازه از سوی هیات رییسه به او داده نشد.

20103

کد خبر: 647230

وب گردی

وب گردی