رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران به حذف برخی از اعتبارات پروژه های عمرانی در پایتخت انتقاد کرد

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نسبت به حذف سلیقه ای اعتباری برخی پروژه های شهری انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، اقبال شاکری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به اینکه شهرداری برخی از پروژه ها را در بودجه سال ۹۵ ردیف اعتباری داشته اند، متوقف کرده است، گفت: شهرداری بر چه اساسی پروژه ها را اولویت بندی کرده و بودجه برخی پروژه ها را نصف و برخی را به صفر رسانده است؟

او ادامه داد: مرجع تشخیص اولویت پروژه ها بودجه است که صحن شورا آن را به تصویب رسانده چگونه است که شهرداری بر اساس تشخیص خود این ردیف بودجه ها را دستخوش تغییر می کند.

او گفت: توافقنامه های پروژه ها باید اردیبهشت ماه تنظیم می شد که بی توجهی به برخی از پروژه ها با این زمان بندی در تضاد است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: ساعت ها بر سر یک پروژه نگهداشت در صحن بحث و بررسی شده است، نمی توان آن را بر اساس تصمیم شخصی نادیده گرفت.

او همچنین نسبت به بوی نامطبوع کانال آب های سطحی نارمک انتقاد کرد و گفت: مردم این منطقه به خاطر مشکلات این کانال آب های سطحی دچار مشکل شده اند.

همچنین در این جلسه شاکری از شهرداری افزود: پل مکانیزه عابر پیاده در چهارراه نیایش و سردار جنگل نصب کند و به مرکز ثبت احوال ری نیز برای نگهداری اسناد شهروندان تهرانی نیز کمک کند.

20103

کد خبر: 647246

وب گردی

وب گردی