جزئیات تخلف 46 هزار متری یک تعاونی مسکن

جزئیات تخلف 46 هزار متری یک تعاونی مسکن در تهران تشریح شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ظهر امروز در پایان جلسه علنی شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شورای معماری مناطق، پرده از تخلف 46 هزار متری در یکی از ساختمان‌های تهران برداشت و با ارائه اطلاعاتی مبهم و پراکنده، گفت: 46 هزار متر تخلف توسط یک تعاونی در پهنه G ثبت شده که گویا پرونده این تخلف در شورای شهر سوم باز بوده و حتی رای کمیسیون ماده 100 را نیز دارد.

او از بیان جزئیات این خبر خودداری کرد و گفت: قطعا در نشست خبری پیرامون این تخلف صحبت خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: مشاور طرح تفصیلی این پهنه را G‌ (فضای سبز) محسوب نکرده و تعاونی مربوطه نیز بر اساس پهنه R ساخت و سازهای خود را آغاز کرده است.

او با اشاره به اعتراض مردم منطقه در پی ساخت و ساز گسترده این تعاونی، گفت: به شخصه از این منطقه بازدید کرده و حتی از فضای سبز گسترده و درختان و پرندگانی که در این فضای سبز بودند، فیلم گرفتم.

چمران افزود: مشاور در اثر اتفاقاتی که شاید بتوان آن را اشتباه عنوان کرد این پهنه را R تشخیص داده بود که نهایتا این مساله برای بررسی به کمیسیون ماده 5 ارجاع داده و پهنه این منطقه اصلاح شد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار شد شهرداری نسبت به تبدیل این زمین به فضای سبز اقدام کند، گفت: گویا پرونده تخلفاتی نیز برای این تعاونی ثبت شده که پرونده در کمیسیون ماده 100 در حال پیگیری است.

20103

کد خبر: 647269

وب گردی

وب گردی