رییس شورای شهر تهران:   لزوم پایش برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران

رییس شورای شهر تهران بر لزوم پایش سیستماتیک برنامه‌ پنج ساله دوم شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مهدی چمران ظهر امروز در پایان جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم پایش برنامه دوم شهرداری تهران، گفت: باید برنامه دوم شهرداری تهران مورد پایش قرار گیرد تا متوجه شویم که مصوبات، اجرائیات و برنامه مصوب به چه میزان با یکدیگر فاصله دارند.

او با بیان اینکه اعضای شورای شهر بر لزوم پایش به صورت سیستماتیک تاکید کردند، گفت: اینکه اطلاعات به صورت دانه به دانه، دستی و ... به دست اعضای شورای شهر برسد، پایش درستی نیست و بر همین اساس از شهرداری درخواست کردیم که نسبت به ایجاد سامانه مشخصی برای پایش اقدام کند.

رییس شورای شهر تهران افزود: البته برنامه دوم شهرداری به دلیل شرایط اقتصادی کشور و کمبود درآمدها، سال گذشته تغییرات زیادی داشت، اما با این حال به دنبال پایش این برنامه‌ها هستیم.

چمران در خصوص حاشیه‌های طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر نیز گفت: برای دومین سال پیاپی است که طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر در تهران اجرایی می‌شود و تقارن اجرای این طرح با نیمه شعبان و سوم خرداد موجب انتقاداتی شد که بر همین اساس قرار شد جلسه‌ای مشترک با حضور اعضای شورای شهر و مسئولان سازمان زیباسازی برگزار شود تا نظرات موافق و مخالف مورد بررسی قرار گیرد.

او در مورد حاشیه‌های جلسه امروز شورای شهر در خصوص برگشت طرح صیانت از باغات، گفت: نباید اعضای شورا به گونه‌ای رفتار کنند که مردم تصور کنند که برخی مدافع باغ و برخی موافق تخریب باغات هستند؛ چرا که در شورای شهر تهران همگی نسبت به وضعیت باغات تهران حساس هستند هر چند که تضارب آراء و اختلاف سلیقه وجود دارد، اما نباید موجب بروز کشمکش شود.

20103

کد خبر: 647279

وب گردی

وب گردی