سریال «حس سوم» بار دیگر روی آنتن تلویزیون می‌رود

شبکه دو سیما مجموعه پلیسی «حس سوم» به کارگردانی مهدی فخیم زاده را از سه شنبه ۴ خردادماه در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، سریال «حس سوم» دارای ژانری پلیسی است که بازیگرانی چون حبیب دهقان نسب، مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیم‌زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل‌الهی، محسن قاضی مرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و … در آن نقش آفرینی کرده اند.

داستان این سریال درباره شخصی به نام ایرج است که به وصول چک‌های برگشتی مشغول است. وی در حین انجام یکی از کارهایش به همراه همسرش سیما در حادثه‌ ای آسیب می بیند. بروز این حادثه باعث دگرگونی در زندگی ایرج و سیما می‌شود. این اتفاقات همچنین باعث می‌شود که آنها با تبهکاران و قاچاقچیان مواد مخدر روبه رو شده و پای پلیس و ماموران مبارزه با موادمخدر به ماجرا کشیده شود و …

این فیلم با نگارش و کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی تهیه و تولید شده است.

همچنین حمید قربانی به عنوان تدوینگر، کامبیز روشن روان آهنگساز، ابراهیم غفوری به عنوان مدیر تصویربرداری، عبدالله اسکندری در سمت طراح چهره پردازی، آتوسا قلمفرسایی طراح صحنه و لباس، جواد مقدس به عنوان صدابردار همزمان، عباس شوقی در سمت طراح جلوه های ویژه، بابک احمدی طراح جلوه های ویژه رایانه ای و عبدالرضا شهباززاده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «حس سوم» به همت گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است که از سه شنبه ۴ خردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

505502

کد خبر: 647285

وب گردی

وب گردی