پایان تصویربرداری سریال «پریا»

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «پریا» گفت: تصویربرداری سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده روز جمعه در روستایی حوالی کرج به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اسماعیل عفیفه با اشاره به زمان پخش این سریال در ماه رمضان گفت: آخرین خبری که از سمت دوستان در سازمان صدا و سیما به من اعلام شده است این بوده که سریال بعد از ماه رمضان پخش خواهد شد، اما این تصمیم هم هنوز قطعیت ندارد.

این تهیه کننده همچنین افزود: در حال حاضر گروه تولید طبق تقسیم بندی‌هایی که از پیش داشتیم، مشغول تدوین هستند و اگر به ما اعلام کنند که سریال در ماه رمضان پخش می‌شود، به راحتی «پریا» را در 30 قسمت تدوین می ‌کنیم.

عفیفه ادامه داد:‌در حال حاضر25 قسمت به طور کامل تدوین شده و مابقی قسمت‌ها را در خط تدوین قرار دادیم.همچنین8 قسمت صداگذاری و موسیقی انجام شده است.

وی درباره شبکه پخش کننده این سریال نیز گفت:‌ سریال «پریا» از ابتدا برای شبکه سه سیما تصویب شده بود، اما با تغییراتی که در زمینه تعیین رئیس جدید صورت گرفته، احتمال تغییر شبکه پخش کننده وجود دارد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله‌ اش پریا می‌شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می‌ کنند. همچنین ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می‌زند.

از بازیگران این سریال می‌توان به لادن مستوفی، محمود پاک نیت، هادی قمیشی، عمار تفتی، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، رامتین خداپناهی و افسانه بایگان اشاره کرد.

508502

کد خبر: 647433

وب گردی

وب گردی