غنی‌سازی نیروی انسانی از اولویت‌های پست‌بانک‌ایران است

عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران در ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب این بانک به تشریح، تجزیه و تحلیل عملکرد واحدهای ستادی و اجرائی در سال 94 پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، وی با بیان اینکه برخی از دستاوردهای بانک در قالب عدد و رقم قابل ذکر نیست به تشریح فرهنگ کاری پرداخت و گفت: سال کاری سختی را پشت سرگذاشتیم که با مدیریت بسیار خوب اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و تمامی کارکنان به نتایج خوبی دست یافتیم.
وی در ادامه به تشریح وضعیت و اقدامات صورت گرفته در واحدهای نیروی انسانی، اموال تملیکی، فناوری اطلاعات و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی پرداخت و اظهار داشت: سرمایه اصلی بانک نیروی انسانی است. ازاینرو تدابیر لازم از مرحله جذب جهت غنی سازی نیروی انسانی بانک اتخاذ گردیده ست.
عضو هیات مدیره بیان داشت: در بخش دفاتر نیز طبق ضوابط و چارچوب‌های در نظر گرفته شده، استاندارد نمودن این باجه‌ها بر اساس چارچوب ابلاغی بانک مرکزی از اولویت‌های برنامه سال 95 می باشد که خوشبختانه موافقت‌های اولیه از بانک مرکزی اخذ شده است.
دکتر صباغی ضمن تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت عنوان کرد: در بخش تسهیلات تصمیم گرفته شدشعبی که تلاش مضاعف و وضعیت بهینه ای داشته اند در اولویت دریافت تسهیلات قرار بگیرند.
وی در پایان از همه شرکت کنندگان حاضر درخواست نمود تا از فرصت‌های موجود طی این همایش دو روزه بهره لازم را ببرند.

404/601

کد خبر: 647460

وب گردی

وب گردی